به عنوان هفته سه نفر از coronavirus مستند با نزدیک شدن به ماه گذشته هالیوود طراح صحنه و لباس به نام یک سبک او می دانست که برای برنامه ریزی یک مو برش ،
صنعت مردم و نویسنده و دوستان شما خواهد آمد در مبهوت ساعت و دریافت خدمات خود را گسترده عمومی عرشه. اجتماعی فاصله مهمانان می تواند کار را در خود SoulCycle دوچرخه زل زده بود به علامت هالیوود در برابر جارو دامنه کوه ویستا.
پس از آن تنها یک هفته قبل از رویداد به سبک پسر به نام توقف از ترس این که شریک زندگی خود را خواهد او منتقل ویروس. این طراح صحنه و لباس به جای پیدا کردم به تر و تمیز خود را قفل.
اما نافرجام حزب روشن بسیار کالیفرنیا میراث COVID-19 بزرگ disrupter: در L. A., که در آن در ارائه خود نوعی هنر است این مستند از "غیر ضروری" کسب و کار به طرح میتوانست به صنعت زیبایی و سلامتی فرهنگ است.
تبلیغات
برخی ممکن است تعجب که چه کسی اهمیت میدهد اگر هیچ کس آنها را می بیند اما سپس زوم تلفن تماس وارد شده است. به خصوص برای افراد مشهور و دیگر بیش از حد تصویر-آگاهانه Angelenos آن را یک گزینه برای نشان دادن آنلاین در ساییده شده jammies و تازی اتوبوس ،
هنوز هم برخی از برجسته سبک قول داده اند که به خود و یا جامعه خود در راه آسیب است به سادگی برای رفع شکسته ژل ناخن یا gnarly ریشه حداقل در حال حاضر. و برخی از تاثیرگذاران در آغوش این واقعیت جدید. خواننده آریانا گراند در حال انجام خود مو و ناخن و واقعیت تلویزیون ستاره Kylie Jenner نشان داد طبیعی ناخن در یک Instagram داستان.
اما مانند دیگر فرفره, اقتصاد, کارگران, آرایش, هنرمندان و سبک مو خود را از دست داده کل درآمد تقریبا یک شبه در همه گیر shutdown. با "ما نیاز به کوتاه کردن مو" در حال ظهور به عنوان battle cry از برخی از فرمانداران جمهوریخواه و بسیاری از ترکیبات آنها خواستار بازگشایی اقتصاد تعدادی از جنوب کالیفرنیا خدمات زیبایی رفته اند زیر زمین است.
در Craigslist در این هفته یک و نیم دوجین مردم ارائه تلفن همراه و یا صفحه اصلی زیبایی خدمات از جمله barbering مو, کاهش, هنر ناخن و مو مراقبت از. یکی از سبک های وعده داده شده به پوشیدن یک N95 ماسک و استفاده از اکتان بالا "barbicide" sanitizers.
یکی دیگر از سبک Jon-Paul Boyadjian گفت که کسب و کار را دو برابر کرده و برای 12 سال اورنج کانتی مبتنی بر تلفن همراه, مو کسب و کار از خاموش شدن آغاز شده است. هنگامی که همسر خود را اعتراض به او را از ادامه کار در طول pandemic, او گفت:, "آیا شما با رفتن به درخواست پدر خود را به پرداخت اجاره؟"
تبلیغات
پس از یک روز طولانی او در گاراژ و اجرا می شود برهنه به حمام. "خانواده من احساس امنیت; شخصا من نگران نیست." و نه مشتریان خود را; او ارائه می دهد به پوشیدن ماسک ، اما تنها 10 درصد از آنها او را در آن.
"بسیاری از آنها فکر می کنم آن را یک شوخی; شما نمی توانید همه چیز را باور می شنوید در اخبار" Boyadjian گفت. "من فکر می کنم این یک اورنج کانتی چیز است."
اما Boyadjian مشتری لیست امتداد به غرب هالیوود. و در قلب هالیوود, یک شیوه زندگی تاثیر گذار بوده است راهپیمایی سه دستیاران شخصی یک تیم از manicurists و گر در داخل و خارج از ساختمان آپارتمان با توجه به همسایه اش سیلوی Shain فری لنس سرگرمی کارگر. Shain گفت: او زبانم بند آمده بود که تاثیر گذار خود را ارائه مانیکورزن خدمات به ساکنان تحت شیمی درمانی.
"او را قرار دادن مردم در معرض خطر" گفت: Shain. "من می تواند در معرض در راهرو آسانسور و یا رفتن به پایین به انجام لباس های شسته شده."
تبلیغات
دیگر سبک می گویند در حال حاضر کار نیست ارزش خطر است. سبک مو دیلن Chavles گفت که در نظر گرفتن یک شغل می "باز کردن جعبه پاندورا در مغز است. شما شروع به در که فرد خانه آنها در این فرد را که فرد در فرد دیگری است...."
"بنابراین شما می توانید موهای خود را در حال حاضر انجام می شود. Chill out برای یک زن و شوهر از ماه" گفت: Chavles که نقل مکان کرد و از لس آنجلس به نیویورک از یک سال پیش به انجام بیشتر مد کار می کنند. "این پایان جهان است. پایان جهان پایان دادن به بیمار با صدها هزار دلار در صورتحساب بیمارستان در یک دستگاه تنفس مصنوعی."
یکی از هنرمند آرایش الکسا هرناندز آخرین فیلم شاخه های قبل از خاموش کردن منظور درمان خود را از هر گونه تمایل به کار در حالی که با شدت گرفتن بیماری همه گیر. در مجموعه ای با روانگردان نوازنده و تهیه کننده Tame Impala, او تا به حال به نفت 100 رقصنده پشتیبان به صورت "واقعی چرب صحنه باشگاه" سپس راه رفتن سانتی کوچه L. A. منطقه مد پاسخ به یک درهم بازار.
"من واقعا استرس," او گفت:. "وجود ندارد حتی یک اینچ بین مردم است."
تبلیغات
جاش لیو یک L. A. مبتنی بر مشهور آرایشگر که مشتریان شامل Grande, Miranda Kerr and Olivia Munn, زندگی با پدر و مادر خود را و گفت که او در نگه داشتن سخت انزوا در بخشی از نگرانی برای رفاه خود را.
"خوشبختانه مشتریان من نیست و از من خواست برای شکستن قرنطینه" لیو گفت. "آنها بسیار محترمانه از من گرفتن اقدامات احتیاطی."
برای جوان و زیبا ظاهر بدون آرایش و یا DIY محبوب Instagram الگوی رفتاری. مسن حرفه ای چهره های مختلف محاسبات گفت: Andi Scarbrough که سانتا مونیکا سالن CrownWorks شامل معنوی و سلامتی, شیوه های به مو "آیین."
"این هنوز هم بسیار به سن حساس قطعه به معرض آنلاین در یک جلسه کسب و کار و داشتن ریشه های نمایش" گفت: Scarbrough. برخی از مشتریان را ضبط کرده و در بحران به تراشیدن سر خود را تغییر رنگ و یا به رنگ خاکستری او گفت: اما برای دیگران او انجام می دهد تصویری مشاوره می فرستد و از خانه رنگ کیت.
تبلیغات
بسیاری از زیبایی مراسم مهاجرت کرده اند حاضر یک شیفت بسیاری بر این باورند ممکن است چوب پس از بحران عبور می کند. Scarbrough صحنه "مجازی دروغ گفتن متحرک از صندلی" را دوباره ایجاد سالن فضای اجتماعی با دوستان خود و کسب و کار شریک زندگی کالین مک کین یک سبک مد تبدیل انرژی کارگر و شمن.
هرناندز آرایش هنرمند همکاری با او دوست و مشتری Mishel Prada از Starz سریال "Vida" در یک Instagram تصاحب نشان دادن یک آرایش طبیعی نگاه. "تقریبا به عنوان یک شوخی" Chavles گفت: او نیز نوشته شده مو-برش حزب در Houseparty برنامه.
در حال حاضر Chavles متصلب است تا 40 تصویری-هدایت کوتاهی مو با مردم دارای حق اعمال هر آنچه که آنها می توانند در خانه های خود — آشپزخانه قیچی کوتیکول قیچی و دیگر روش های غیر متعارف.
تبلیغات
غیر حرفه ای زیبایی فکر مردم را نیز گرفته شده زیبایی به دست خود آنلاین. راشل Syme کارکنان نویسنده نیویورکر قرار دادن یک توییتر تماس برای مردم به لباس تا خود را در روز شنبه بهترین "distancebutmakeitfashion." در حال حاضر در هشتمین هفته لباس تا بازی حزب کشیده شده به عنوان بسیاری از 1000 نفر با پوشیدن همه چیز از لباس و مالش به Coachella-سبک boho لباس.
من ظهور من ارشد سال بازگشت به خانه لباس برای این هفته #distancebutmakeitfashion خریداری شده در حال حاضر از بین رفته بانی را لباس مرکز فروش (RIP) که بهشت روی زمین برای یک دختر که نمی خواهید به فروشگاه در بازار در اواخر 90s. pic.twitter.com/Jiev6k6Lnx
— Giuliana مایو (@lovely_giuliana) مه 3 سال 2020
"آنها خیلی پر زرق و برق برای بودن در خانه گفت:" Syme که اشاره کرد که رسانه های اجتماعی به نمایش گذاشته دیگر دولتی و خصوصی دعوت به شکستن زر و زیور. "آن را مورد انکار وجود بحران آن را برای تصمیم گیری به دریافت لباس پوشیدن و لذت بردن از فانتزی و شیرجه رفتن دوباره به احساس خوب در بدن خود را."
تغییر آنلاین, زیبایی و سلامتی, شیوه احتمالا چوب پس از همه گیر محو گفت: مشهور آرایشگر لیو. اما مردم مشتاق به سعی کنید از جدید به نظر می رسد زمانی که اقامت در خانه سفارشات در حال برداشته است.
تبلیغات
"L. A. مانند یک شهر پر جنب و جوش" لیو گفت. "مردم رنگ شده اند خاموش تا زمانی که آنها در حال رفتن به بسیار هیجان زده به آنها اجازه دهید دوباره."
tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- یانکی به خانه: چه حرکت نیروهای نظامی از آلمان چیست ؟
- پنج بهترین حوادث در آشپزی تقویم این هفته
- <h1>عکس های فروش فالوور اینستاگرام</h1>
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- طراحی داخلی نه نتیجه رونق مالی
- زغال اکتیو
- یونانی فوتبال باشگاه PAOK می شود 7-نقطه کسر لغو
- 8 روش برای داشتن (الف) اضافی جذاب کننده اسباب بازی
- With loan money gone, restaurants are at mercy of coronvirus
- 2 بازداشت برای حمله به سناتور در ویسکانسین تظاهرات