تماس پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس به L. A. در سیستم حمل و نقل

به عنوان تماس های پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس شده اند به یک گروه کر در پی جورج فلوید اعتراضات برخی از لس آ

توسط MORVARIDEASIA در 2 تیر 1399

به عنوان تماس های پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس شده اند به یک گروه کر در پی جورج فلوید اعتراضات برخی از لس آنجلس فعالان عطف توجه خود را به وسیع سیستم حمل و نقل.

هزینه به پلیس متروپولیتن حمل و نقل اقتدار 1,433 مایل منطقه خدمات از جمله 93 ایستگاه های راه آهن و حدود 14000 اتوبوس متوقف می شود نزدیک به $650 میلیون بیش از پنج سال است.

فعالان و گروه های جامعه استدلال می کنند که در یک سیستم که در آن جرم و جنایت خشونت آمیز است که نسبتا کم پول می تواند صرف بهتر: رایگان کرایه های بهتر و بیشتر خدمات در بی خانمان کمک رسانی کارگران است.

"هنگامی که ما برای این پیشرفت مترو می گوید پول تنگ است" گفت: اسکار سراته یک سازمان با جامعه وکالت گروه SAJE. "ما بگو: اگر بودجه تنگ است, ما می دانیم که در آن شما می توانید نگاه کنید.'"

تبلیغات

پس از 2017, مترو تقسیم وظایف پلیس بین اداره پلیس لس آنجلس که گشت و اتوبوس و قطار و ایستگاه در شهر L. A.; بلند, ساحل, پلیس, که در هشت خط آبی ایستگاه; و L. A. شهرستان کلانتر که گشت بقیه سیستم. قرارداد منقضی در سال 2022.

مترو مدیران را در نظر بگیرید این هفته که آیا برای حرکت به سوی یک "جامعه مبتنی بر رویکرد" به پلیس از جمله دیگر ارسال سوگند افسران برای پاسخ به جرایم غیر خشونت آمیز.

لس آنجلس عضو شورای شهر و مترو مدیر مایک Bonin که به معرفی این حرکت روز پنجشنبه گفت که او می شنود و به طور معمول "از افراد جوان به خصوص افراد جوان از رنگ است که آنها احساس می کنید که آنها در حال درمان متفاوت بر روی سیستم."

مدیران را نیز در نظر پرسیدن مترو مقامات به منظور بررسی استفاده از نیروی سیاست ها و توصیه هایی را در بیشتر اصلاحات از جمله هزینه های بیشتر در بی خانمان کمک رسانی.

تبلیغات

این سیاست می تواند اولین گام به سوی تجدید نظر در پلیس گفت: مترو مدیر و شهرستان سرپرست جانیس هان که به معرفی این حرکت است. اما او گفت: مترو خواهد شد "احتمالا همیشه یک لایه از اجرای قانون و یا پلیس است که ممکن است مسلح است."

فشار برای پلیس اصلاحات در مترو می آید به عنوان دیگر سازمان های حمل و نقل در ایالات متحده را ساخته اند تغییرات خود را به پلیس شیوه های.

حمل و نقل مقامات در پرتلند سنگ., کمرنگ پلیس بودجه 1.8 میلیون دلار. بوستون حمل و نقل اداره پلیس ممنوع استفاده از چوک نگه می دارد. و در واشنگتن مقامات گفته اند که آنها در حال توسعه یک برنامه به آدرس سیستمیک نژاد پرستی در مترو از جمله دیرینه شکایت که ماموران چک کردن کرایه هدف سیاه و نوجوانان است.

در L. A., افسران پلیس, گشت, سیستم کار با خانمان تیم توسعه و کمک به نیروهای امنیتی انجام کرایه چک مترو سخنگوی دیو Sotero گفت. شد مترو به کاهش در آینده و "حذف این عناصر ما را ببینید که در آن ما می تواند همچنان به ارائه این خدمات او گفت:" در ایمیل.

تبلیغات

مترو پلیس قرارداد برای پرداخت 11 پلیس لس آنجلس افسران `11 کلانتر نمایندگان و سه لانگ بیچ افسران که بی خانمان توسعه Sotero گفت. که نشان دهنده $18.4 میلیون دلار 645.7 میلیون هزینه.

مترو نیز صرف حدود 5 میلیون دلار برای هشت تیم از مددکاران اجتماعی که کمک به کمک به بی خانمان سواران. بیش از 10 ماه به پایان دوره آوریل 30 به کمک آنها 1,645 فتح افراد پیدا کردن مسکن موقت و 250 نفر در حرکت به مسکن دائمی مترو گفت.

یک متفکر بازاندیشی مترو پلیس استقرار می تواند آزاد کردن پول برای "افزایش فوق العاده ای" بی خانمان در کمک رسانی کارگران برای رسیدگی به این موضوع اغلب با فشار دادن در این سیستم گفت: بارت نی مدیر اجرایی حمل و نقل ائتلاف.

بزرگترین تهدید برای اتوبوس سواران است که به ندرت یک سرقت یا یک تیراندازی گفت: اما کسی که با یک بیماری روانی است که فریاد اذیت و آزار و یا حمله به راننده اتوبوس مسافر دیگر و یا خود را. بهترین راه برای کمک به آن فرد است و نه با قرار دادن آنها در دستبند, او گفت:.

تبلیغات

"تمام شهر در حال تبدیل شدن به unglued و ما واقعا در واکنش به کمک آدرس بدترین مشکلات" نی گفت. "با همه که رفتن ما نیاز به سه یا چهار پلیس ایستاده در گروه 7th Street ایستگاه مترو?"

چگونه مترو خواهد آدرس جرایم خشونت آمیز از قبیل تجاوز به عنف و سرقت و حمله بدون یک نیروی پلیس است که هنوز هم مورد بحث فعالان گفت. اما سراته گفت: "ما نمیتوانیم اجازه دهیم کسانی که همه چیز سرکوب تصورات ما در اطراف آنچه ایمنی می تواند مانند نگاه کنید."

مترو تصمیم به استخدام های متعدد سازمان های پلیس به دنبال یک تاول حسابرسی در سال 2014 که در ضرب و جرح و سرقت و دیگر جرایم خشونت آمیز به حال افزایش یافت در حالی که کلانتر به حال تنها نظارت از سیستم حمل و نقل.

ضرب و جرح در رانندگان اتوبوس و شکایت از آزار و اذیت جنسی بودند صعودی در حالی که ridership کاهش یافت. در یک بررسی در سال 2016 29 درصد از سابق سواران گفت: آنها در سمت چپ مترو زیرا آنها احساس نا امن و یا ناراحت کننده باشد.

تبلیغات

"ما شنیده ایم از ما حمل و نقل سواران با صدای بلند و روشن است که آنها می خواهند و انتظار بهبود ایمنی و امنیت در سیستم ما" Sotero گفت: در یک ایمیل.

جدید پلیس قرارداد تقریبا دو برابر تعدادی از افسران مسلح. مترو نیز صرف بیش از $100 میلیون در خصوصی امنیتی سپاه پاسداران است. این رویکرد منجر به حدود 23 درصد کاهش در گزارش جرم و جنایت خشونت آمیز بین 2015 و 2019, Sotero گفت.

مترو نیز منتقل کرایه-چک کردن وظایف از افسران پلیس به مترو نگهبانان که موضوع $75 اداری استناد نیست بزه اتهامات عنوان شده علیه.

با دیدن ماموران پلیس و کرایه چکرز در خط طلا "به این معنی نیست ایمنی به من گفت:" لتیسیا آندراده یک مترو سوار که زندگی در بیل هایقتس. کرایه چکرز می تواند تک و آزار و اذیت جوان, لاتینی, کیرخوری, سیاه, سواران, او گفت:, و دیدن سلاح های خود را می سازد و او را عصبی.

تبلیغات

Thurmon سبز, 29, اتوبوس سوار در اواسط شهرستان گفت: او را دیده است مسافران زمان تا زمانی که یک افسر پلیس لس آنجلس تخته. اگر پلیس باید به بازی نقش مهمی در حمل و نقل گفت: "باید آن را بسیار کوچک و یک کوچک."

"حضور یک تفنگ آن را تبدیل به فضای سبز" گفت. "این باعث نمی شود که مردم احساس امن تر است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن