COVID-19 محدودیت در کلرادو: پلیس را هل در مطالعه

در جولای 7, Wallethub یک سایت مستقر در واشنگتن منتشر شد, بررسی رتبه بندی کلرادو به عنوان دوم بیشتر محدود دولت

توسط MORVARIDEASIA در 18 تیر 1399

در جولای 7, Wallethub یک سایت مستقر در واشنگتن منتشر شد, بررسی رتبه بندی کلرادو به عنوان دوم بیشتر محدود دولت در این کشور — پس از کالیفرنیا — از نظر سیاست در محل قرار داده برای مبارزه با COVID-19.

این یافته در تضاد روایت ترویج شده توسط فرماندار Jared پلیس که دولت باز است تا به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است در حالی که حفظ حداکثر مقدار ایمنی تحت شرایطی چالش برانگیز. آن را نیز ارائه سوخت برای منتقدان ایم که لقب پلیس "یک ویروس ارباب" و او را متهم کرد از چیدن برندگان و بازندگان در میان کسب و کار در طول همه گیر به عنوان مثال بستن بارها و کاباره ها در سطح ایالت تنها چند هفته پس از اجازه دادن به آنها برای بازگشایی به صورت محدود.

دفتر والی به وضوح می گیرد و تاثیر بالقوه این مطالعه به طور جدی: کارکنان انجام یک تجزیه دقیق از داده ها و تماس Wallethub به کلرادو نشان می دهد که رتبه بندی در لیست نادرست است.

"به نظر می رسد مانند وجود دارد یک تعداد انگشت شماری از سیاست های به روز رسانی است که ممکن است ساخته شده است آن را به تجزیه و تحلیل, و من فکر می کنم رتبه بندی واقعی کلرادو است که به طور قابل توجهی متفاوت" پلیس دبیر مطبوعاتی کونور کیهیل می گوید در یک ایمیل به Westword. "ما در اجرای این ضوابط از طریق سیاست ما تیم به وضوح و ما پیشنهاد برخی از به روز رسانی به آنها ارزش به علت سردرگمی عمومی."

Wallethub نیست رفتن همراه است. با توجه به یک ایمیل از مدیر ارتباطات دیانا, Polk "ما از دریافت این ارتباط اما رتبه بندی همان باقی خواهد ماند."

ماری جوانا معاملات در نزدیکی شما

کلرادو به طور کلی رتبه بندی از 50 51 (Washington, d. C., گنجانده شده است, همراه با پنجاه متحده) بود و بر اساس یک روش پیچیده است که Wallethub گنجانده شده در این گزارش از مطالعه خود را (نگاه کنید که روش زیر). دولت به ثمر رساند بالاتر از میانگین اعداد در چهار شش دسته عمده است که تحت فشار قرار دادند آن را به بالا در لیست متحده سختی در ویروس (پایین اعداد مربوط به کمتر اقدامات محدود کننده):

محل کار متوسط غربالگری: 47
محدودیت های مسافرتی: 15
اجتماعات بزرگ محدودیت: 37
سختگیری از "پناهگاه در محل" سفارش: 43
بازگشایی غیر ضروری کسب و کار: 23
بازگشایی رستوران ها و کافه: 38

در گزارش Wallethub نتایج ما اشاره کرد که کلرادو محدودیت های متفاوت از جایی به جای تشکر به واریانس در حال حاضر اعطا شده به شهرداری های متعدد اجازه می دهد که مقامات محلی به سهولت همه فن حریف محدودیت ها بر اساس شرایط خاص خود را. ما همچنین با اشاره به این که استثنا چنین انتظار می رود به گسترش تحت محافظت از همسایگان ما برنامه که در حال نورد از این هفته.

کاهیل طول می کشد توجه داشته باشید از این استثنا ، این Wallethub مطالعه "حساب نیست برای 78 واریانس دولت در بخش بهداشت و درمان اعطا کرده است," او می گوید. "اکثر شهرستانهای ما در واقع تحت محلی واریانس است که ارائه کنون انعطاف پذیری بیشتر از آنچه گرفته شده در این مقیاس است. که مهم به نظر می رسد به نوعی در میان باشد که آن را در حال حاضر است."

در یک پاسخ ارسال به Wallethub فرماندار را گرفت و موضوع را با مطالعه ارزیابی در مناطق دیگر بیش از حد:

• "منظور اجرایی که مدارس بسته تمام شده در پایان ماه ژوئن تمدید نمی شود, معنی بسته شدن سفارش برداشته شد. به نظر می رسد مانند [آنها] به ثمر رساند کلرادو به عنوان یک '0' اما Colorado در واقع تا به حال که سفارش برداشته شد که منظور اجرایی منقضی شده است. مانند کلرادو است '.5.'"

• "دولت رستوران هدایت می پرسد موسسات برای ارسال علامت به اطلاع مراجعان و کارکنان بهداشت و انتظارات از جمله ورود اگر آنها در حال تجربه علائم اما به نظر می رسد مانند یک کشش می گویند که این نیاز به یک علامت نظارت بر پروتکل. کلرادو باید یک '1' نه '0' برای این اندازه گیری است."

• "کلرادو است برداشته ماندن در خانه سفارش دهید. ما هنوز هم توصیه می کنند که کسانی که در خطر شدید از نتایج COVID-19 حفظ بالاتر اجتماعی فاصله اما این نیاز نیست. ما معتقدیم کلرادو باید یک ".9' نه '.7.'"

• "به عنوان یک شاخه جداگانه از دولت, دادگاه تا حد زیادی تنظیم خود را. ما تعیین شده و دادگاه به عنوان یک مهم دولت تابع به طوری که آنها هرگز بسته شده است. کلرادو باید یک '1' نه '0' در اینجا."

در پیام خود به Westword, کاهیل می افزاید: "به نظر می رسد ما نمی توانیم دیدن واقعی نمرات برای محدودیت های مسافرتی و رستوران و امکانات زندگی کمک. دولت برخی از نسبتا ظریف, سیاست برای کسانی که و بنابراین ممکن است ارزش حفر به هم. اما حتی چهار تغییرات ذکر شده را بسیار بزرگ و تاثیر روی نمره و کمک به ایجاد دقیق تر انتظارات عمومی است."

پولک می گوید که او پاسخ داد: به دفتر فرماندار, "لیست منابع به ما داده است. اینها همه منابع رسمی که در آن اطلاعات در دسترس است برای تمام متحده است. ما با استفاده از این نوع منابع به خصوص برای اطمینان از اعتبار مطالعات ما است." (برای دیدن کلیک کنید که داده ها در رستوران مرکز قانون KFF.org و Ballotpedia.org.) پولک نیز فرستاده پلیس را در یک فایل اکسل با داده های اضافی از ملی انجمن فرمانداران.

Wallethub تحلیلگر جیل Gonzalez ارائه این توضیح برای کلرادو رتبه بندی با مطالعه اولیه انتشار: "دولت نیاز به محل کار متوسط غربالگری و قرنطینه برای گروههای در معرض خطر. آن را نیز ممنوع ملاقات از امکانات زندگی کمک و نیاز به غربالگری کارکنان در این مراکز و همچنین تجهیزات حفاظت فردی برای پرسنل. با توجه به اینکه کلرادو است کاهش آن COVID-19 مرگ و میر از زمان شروع این بیماری همه گیر به نظر می رسد که مقامات در حال انجام آنچه مورد نیاز است برای حفظ و گسترش این ویروس را تحت کنترل و حفاظت از ساکنان."

در اینجا روش که برای مطالعه:

روش

به منظور شناسایی متحده که بدترین coronavirus محدودیت WalletHub در مقایسه با 50 ایالت و ناحیه کلمبیا در سراسر 18 مربوطه معیارهای که در زیر ذکر شده مربوط به خود را با وزنه. هر متریک شد مدرج در یک مقیاس 100 نقطه با یک نمره از 100 نمایندگی کمترین محدودیت.

ما پس از تعیین میانگین وزنی در تمام معیارهای محاسبه نمره کلی برای هر دولت و با استفاده از نمرات به دست آمده برای رتبه بندی-سفارش نمونه ما.

نیاز به پوشیدن یک ماسک صورت در عمومی: دو وزن (~6.78 امتیاز)
توجه داشته باشید: این اقدامات متریک حضور یا عدم اقدام دولت نیاز ساکنان به پوشیدن یک ماسک صورت ،
1 – هیچ اقدام دولت در صورت پوشش;
0.5 – دولت نیاز به استفاده از پوشش صورت برای برخی کارکنان;
0.25 دولت اجازه می دهد تا مقامات محلی نیاز به استفاده از پوشش صورت برای عموم مردم;
0 – پوشش صورت نیاز برای عموم مردم.

محدودیت های مسافرتی: وزن کامل (~3.39 امتیاز)
توجه داشته باشید: این کامپوزیت متریک اقدامات دولت کارمند محدود سفر تصویب و مسافرت داخلی محدودیت.

کارمند محدود سفر:
1 – دولت هرگز کارمند محدود سفر;
0.5 – دولت بود اما برداشته کارمند محدود سفر;
0 – دولت کارمند محدود سفر.

مسافرت داخلی محدودیت ها:
1 – دولت هرگز مسافرت داخلی محدودیت;
0.75 – دولت اعمال کرده بود اما برداشته مسافرت داخلی محدودیت;
0.5 – دولت توصیه کرده است مسافرت داخلی محدودیت;
0 – دولت تحمیل کرده است مسافرت داخلی محدودیت های اجرایی سفارش.

نظامی محدودیت های مسافرتی: وزن کامل (~3.39 امتیاز)
توجه داشته باشید: این کامپوزیت متریک اقدامات دولت نظامی محدود سفر تصویب:
1 – دولت بود اما لغو محدودیت های اعمال شده برای سفر;
0 – دولت است و نه لغو محدودیت های اعمال شده برای سفر.

اجتماعات بزرگ محدودیت: سه گانه وزن (~10.17 امتیاز)
توجه داشته باشید: این کامپوزیت متریک اقدامات وجود یا عدم وجود سیاست هایی که باید ممنوع اجتماعات بزرگ در یک دولت است.
1 – دولت هرگز ممنوع اجتماعات بزرگ;
0.8 – دولت ممنوع کرده بود اجتماعات بزرگ اما لغو تمام محدودیت;
0.6 – دولت گسترش تجمعات محدود به بیش از 25 شرکت کنندگان;
0.4 – دولت گسترش تجمعات محدود به 25 شرکت کنندگان و یا زیر 25 کنندگان;
0.2 – دولت ممنوع تجمعات از 5 یا 10 کنندگان و یا بیشتر;
0 – دولت ممنوع اعلام کرده است تمام تجمعات.

ایالت مدرسه راه اندازی مجدد: دو وزن (~6.78 امتیاز)
توجه داشته باشید: این متریک اقدامات اینکه دولت دستور داده است/توصیه می شود از بسته شدن تمام مدارس.
1 – دولت توصیه می شود بسته شدن;
0.5 – دولت بود اما برداشته منظور نزدیک;
0 – دولت دستور داده است تا بسته شدن.

بازگشایی رستوران ها و کافه ها: چهار برابر وزن (~13.56 امتیاز)
توجه داشته باشید: این اقدامات متریک که آیا یک دولت تحمیل اجباری بسته شدن از رستوران ها و کافه ها ،

رستوران ها و محدودیت ها:
1 – دولت هیچگاه بسته رستوران با توجه به COVID-19;
0.75 – دولت بسته شده بود اما به طور کامل دوباره باز رستوران;
0.5 – دولت بسته شده بود بازگشایی شد اما به صورت محدود ناهار خوردن در سرویس با ظرفیت محدود;
0.25 محدود به ناهار خوردن در خدمات;
0 – بسته به جز برای بایگانی اطلاعات/تحویل و یا به تازگی بسته به ناهار خوردن در خدمات.

میله محدودیت ها:
1 – دولت هیچگاه بسته میله با توجه به COVID-19;
0.75 – دولت بسته شده بود اما به طور کامل دوباره باز میله;
0 – بسته و یا به تازگی بسته شده است.

دولتی راهنمایی در مشتری چک های بهداشتی در رستوران ها: Full وزن (~3.39 امتیاز)
توجه داشته باشید: این متریک اشاره به اینکه متحده صادر راهنمایی در مشتری چک های بهداشتی در رستوران ها.
1 – هیچ نیاز و یا پیشنهاد برای مشتری چک های بهداشتی در رستوران ها;
0 – بعضی از فرم های مورد نیاز و یا توصیه برای مشتری چک های بهداشتی در رستوران ها.

بازگشایی غیر ضروری کسب و کار: دو وزن (~6.78 امتیاز)
توجه داشته باشید: این اقدامات متریک که آیا یک دولت تحمیل اجباری بسته شدن غیر ضروری کسب و کار ،
1 – متحده که هرگز بسته های غیر ضروری کسب و کار;
0.8 – همه غیر ضروری کسب و کار باید به طور کامل بازگشایی شد;
0.6 – برخی از غیر ضروری کسب و کار بازگشایی شد;
0.4 – برخی از غیر ضروری کسب و کار باز شده اند و یا بازگشایی با کاهش ظرفیت;
0.2 – برخی از غیر ضروری کسب و کار بسته;
0 – تمام غیر ضروری کسب و کار بسته شده است.

قانون در کسب و کار و ایمنی از COVID-19 ادعا می کند: دو وزن (~6.78 امتیاز)
توجه داشته باشید: این اقدامات متریک حضور یا عدم اقدام دولت در مورد قوانین برای حصول اطمینان از کسب و کار ایمنی در برابر مسئولیتی در قبال هر گونه آسیب ناشی از COVID-19.
1 – دولت تصویب قوانین کسب و کار اعطای مصونیت;
0.5 – دولت در حال بررسی قوانین کسب و کار اعطای مصونیت;
0 – دولت ندارد تصویب قوانین کسب و کار ایمنی.

محل کار متوسط غربالگری: وزن کامل (~3.39 امتیاز)
توجه داشته باشید: این اقدامات متریک که آیا یک دولت مورد نیاز است و یا توصیه می شود در محل کار متوسط غربالگری.
1 – محل کار متوسط غربالگری مورد نیاز است;
0.75 – محل کار متوسط غربالگری توصیه می شود برای مشخص کارفرمایان;
0.5 – محل کار متوسط غربالگری توصیه می شود;
0.25 – محل کار متوسط غربالگری مورد نیاز است برای مشخص کارفرمایان;
0 – محل کار متوسط غربالگری مورد نیاز است.

برنامه های مراقبت از بازگشایی: وزن کامل (~3.39 امتیاز)
توجه داشته باشید: این متریک اقدامات متحده سیاست مورد بازگشایی برنامه های مراقبت از کودکان.
1 – مراقبت از کودک برنامه های مخرب ،
0.6 – برنامه های مراقبت از بازگشایی با توجه به دستورالعمل دولت;
0.4 – برنامه های مراقبت از کودکان بسته با استثنا برای کارگران ضروری;
0 – برنامه های مراقبت از کودکان بسته شده است.

سختگیری از "پناهگاه در محل" سفارش: چهار برابر وزن (~13.56 امتیاز)
توجه داشته باشید: این اقدامات متریک که آیا یک دولت تحمیل اجباری قرنطینه سیاست.
1 – دولت هرگز صادر شده "پناهگاه در محل" سفارش;
0.9 – متحده است که باید برداشته همه stay-at-home محدودیت های اجباری;
0.7 – تنها گروههای در معرض خطر قرنطینه;
0.5 – محدود ایالت قرنطینه (مذهبی معافیت و/یا سواحل و یا پارک دولت باز هستند);
0 – ایالت اجباری قرنطینه.

اجرای و یا مجازات برای COVID-19 قانون عدم انطباق: نیمی از وزن (~1.69 امتیاز)
توجه داشته باشید: این اقدامات متریک حضور یا عدم اقدام دولت در مورد اجرای و یا مجازات اعلام COVID-19 قانون عدم انطباق.
0 – دولت هیچ مجازات و یا اجرای مقابل COVID-19 قانون عدم انطباق ذکر شده;
1 – دولت به مجازات و یا اجرای مقابل COVID-19 قانون عدم انطباق.

حضور چند حالته توافق برای بازگشایی: وزن کامل (~3.39 امتیاز)
توجه داشته باشید: این متریک اقدامات این شرکت در چند حالته توافق یا منطقه ای مشارکت توسط دولت است.
1 – دولت بخشی از چند حالته یا پیمان همکاری منطقه ای;
0 – دولت است نه بخشی از چند حالته یا پیمان همکاری منطقه ای.

تعلیق یا تعویق قانون گذاری جلسات: نیمی از وزن (~1.69 امتیاز)
توجه داشته باشید: این اقدامات متریک که آیا دولت به حالت تعلیق یا تعویق قانون گذاری جلسات.
1 – دولت هرگز به حالت تعلیق و یا به تعویق افتاد جلسه قانونی;
0.9 – دولت قانونی جلسه از سر گرفته شده است;
0 – قانونگذاری ایالتی به تعویق انداخته است آن جلسه قانونی.

دادگاه دولت بسته شدن یا تعلیق: دو وزن (~6.78 امتیاز)
توجه داشته باشید: این اقدامات متریک که آیا دولت به حالت تعلیق در آورده و یا به تعویق افتاد دولت دادگاه:
1 – بدون تغییر به دادگاه برنامه در دولت و یا سطح محلی;
0.5 – به حالت تعلیق در فرد رسیدگی در سطح محلی;
0 – به حالت تعلیق در شخص دادرسی ایالتی.

راهنمایی در مورد عمل جراحی و پزشکی: نیمی از وزن (~1.69 امتیاز)
توجه داشته باشید: این متریک اشاره به اینکه متحده صادر راهنمایی برای بیمارستان ها و دیگر امکانات پزشکی به reschedule غیر ضروری عمل جراحی برای کاهش تقاضا برای محصولات و تجهیزات پزشکی در طول coronavirus بحران یا قبلا چنین راهنمایی اما آن را برداشته.
1 – دولت هرگز صادر ارشاد در اعمال جراحی الکتیو;
0.5 – دولت بود اما برداشته ارشاد در اعمال جراحی الکتیو;
0 – دولت صادر کرده است ارشاد در اعمال جراحی الکتیو.

راهنمایی برای کمک امکانات زندگی مرتبط با COVID-19: وزن کامل (~3.39 امتیاز)
توجه داشته باشید: این کامپوزیت متریک اشاره به اینکه متحده صادر راهنمایی برای کمک امکانات زندگی مرتبط با COVID-19.

ملاقات:
1 – هیچ راهنمایی برای ملاقات به کمک امکانات زندگی مرتبط با COVID-19;
0.6 – توصیه ملاقات محدودیت امکانات زندگی کمک با توجه به COVID-19;
0.3 – توصیه ملاقات بان کی مون از امکانات زندگی کمک با توجه به COVID-19;
0 – منع ملاقات از امکانات زندگی کمک با توجه به COVID-19.

کارکنان غربالگری:
1 – هیچ راهنمایی در کارکنان غربالگری به کمک امکانات زندگی مرتبط با COVID-19;
0.5 – توصیه کارکنان غربالگری به کمک امکانات زندگی با توجه به COVID-19;
0 – نیاز به غربالگری کارکنان از امکانات زندگی کمک با توجه به COVID-19.

PPE (personal protective equipment):
1 – هیچ راهنمایی در PPE (personal protective equipment) از امکانات زندگی کمک پرسنل مرتبط با COVID-19;
0.5 – توصیه PPE (personal protective equipment) از امکانات زندگی کمک پرسنل با توجه به COVID-19;
0 – نیاز به PPE (personal protective equipment) از امکانات زندگی کمک پرسنل با توجه به COVID-19.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب