جزئیات منتشر شده در سقوط هواپیما حمل Earnhardt جونیور

دیل Earnhardt جونیور و یک خلبان تلاش برای باز کردن یک سقوط هواپیما بال خروج اضطراری به عنوان هواپیما شروع به س

توسط MORVARIDEASIA در 27 تیر 1399

دیل Earnhardt جونیور و یک خلبان تلاش برای باز کردن یک سقوط هواپیما بال خروج اضطراری به عنوان هواپیما شروع به سوزاندن و پر دود قبل از بازنشسته راننده خودرو مسابقه ای و خانواده اش موفق به فرار از درب اصلی با توجه به اطلاعات جدید در مورد 2019 حادثه منتشر شده توسط ملی حمل و نقل و ایمنی.

اسناد منتشر شده از پنج شنبه توسط NTSB ارائه خلبان مسافر و اظهارات شاهد در مورد Aug. 15, 2019, سقوط هواپیما در فرودگاه در الیزبتهتن تنسی.

Earnhardt, نسکار تلویزیون و تحلیلگر بازنشسته راننده, بود, با, همسر, امی, 15-ماه-جوان و آیلا دو خلبانان و خانواده سگ زمانی که خود را Cessna Citation عرض سقوط کرد. این NTSB گفت: سه مسافر دچار جراحات جزئی.

در گزارش مقدماتی NTSB محققان گفته اند بخشی از ارابه فرود سقوط کرد و یک بخش از جناح راست ضربه باند به عنوان هواپیما منعکس دو بار قبل از دست زدن به پایین بار سوم با حدود 1000 متر از سطح هموار باقی مانده است.

هواپیما رفت و از طریق یک زنجیره لینک حصار قبل از آمدن به استراحت بر روی لبه تنسی بزرگراه 91.

خلبان ریچارد پاپ گفت: NTSB که او حامل با سرعت فوق العاده در رویکرد به باند زیرا هواپیما "را کند می کند بنابراین آسان" با توجه به خلاصه ای از خلبانان اظهارات به NTSB.

پاپ گفت: initial touchdown بود "بسیار سخت" و با هواپیما آمد کردن باند. خدمه پرواز گزارش شده است که محوری مدیریت, پانل های کنترل, که کمک به یک هواپیما کاستن سرعت در هنگام فرود استفاده شد پس از زمین نشستن کامل هواپیما.

خلبان جفری ملتن گفت که پس از محوری افزایش یافته بود "قدرت هرگز نمی آید" این NTSB گزارش شده است.

"پس از تلاش آنها برای افزایش قدرت, و آنها احساس قدرت می آیند و قدرت کشیده شد به غیر فعال و محوری مدیریت, پانل های کنترل شد دوباره اعمال می شود که هواپیما لمس کردن و برای بار سوم" در این گزارش است.

Earnhardt و دو خلبان قادر به باز کردن درب خروج اضطراری بیش از این جناح پس از این هواپیما به یک سخت توقف این گزارش گفت:.

"را به عنوان آنها در تلاش بودند به عقب درب خروج باز سنگین دود بود که از دستشویی" این گزارش گفت:. "آقای Earnhardt گزارش شده است که او گفت: آقای ملتن به امتحان اصلی کابین درب. در این زمان آتش بود و در حال حاضر قابل مشاهده در دستشویی."

ملتن سپس با لگد باز کابین اصلی درب گسترده ای به اندازه کافی به طوری که او می تواند به خروج.

"Earnhardt سپس دست دختر خود را که در آغوش او به خلبان و سپس هر یک از آنها فشرده باز" بود که تقریبا به اندازه یک اجاق معمولی این گزارش گفت:.

شاهد Cheryl Campbell گفت: NTSB در یک بیانیه نوشته شده است که او در حال رانندگی بود که او را دیدم هواپیما پشت سر هم به شعله های آتش پس از آن سقوط فرود آمد. در بیانیه کمپبل گفت که او تا به حال خدمت در نیروی هوایی بوده و یک پرواز یک شرکت هواپیمایی برای دو دهه بوده است.

کمپبل محققان گفت که او زد به هواپیما و دیدم یک مرد بود که با پوشیدن یونیفرم "مبارزه و راه رفتن نیست." کمپبل گفت: او مرد نام خود را اما او نه به طور مستقیم شناسایی Earnhardt.

"او سعی کرد به بالا و نه می تواند و درخواست شد اگر همسر و فرزند بودند و ok" کمپبل نوشت. "من به او اطمینان داد که من تا به حال بررسی همسر و فرزند و هر دوی آنها خوب است. من هم به او گفتم که سگ خود را خوب بود زمانی که او خواسته است."

گزارش نهایی از NTSB شده است منتشر شد.

کپی رایت © 2020 آسوشیتد پرس. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش نوشته شده و یا توزیع شود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب