مورد علاقه خود را فو, فروشگاه, taqueria یا کره ای کباب ممکن است آن را از طریق coronavirus همه گیر و در نتیجه بحران اقتصادی است. اما رهبران کسب و کار بهبود مناطق در دو بخش های مختلف این شهرستان در حال انجام همه چیز آنها می توانند برای کمک به صاحبان شناور ماندن و صرفه جویی در برخی از این شهرستان را عطر و طعم در این فرآیند است.
لسلی Twarogowski مدیر اجرایی فدرال بلوار بهبود کسب و کار منطقه و شانس Horiuchi مدیر اجرایی در هاوانا خیابان بهبود کسب و کار در منطقه Aurora در حال هدایت ارائه به موسسات در پیشنهادات خود را در چگونه برای انطباق با دولت فعلی محدودیت و همچنین بازگشت به حس ظاهر به عنوان stay-at-home سفارشات برداشته می شوند.
دو قیمتهای متفاوت در اندازه و محدوده اما هر دو دارای درصد بالایی از رستوران ها و کافه ها و هر دو شامل یک گروه متنوع از صاحبان کسب و کار به نمایندگی از بسیاری از فرهنگ ها. فدرال بلوار پیشنهاد کوچکترین در دنور با توجه به Twarogowski کشش تنها از غرب 22nd به غرب 27th, خیابان (بلکه از جمله کسب و کار در غرب 25th خیابان و الیوت خیابان). نزدیک به نیمی از کسب و کار در تلاش هستند مواد غذایی و آشامیدنی-مرتبط از جمله میله, رستوران ها, کافی شاپ ها, بازار و نانوایی. در مقابل در هاوانا خیابان یکی از بزرگترین مناقصه در کشور با بیش از 120 رستوران ها و کافه ها از مجموع بیش از 500 کسب و کار.
با وجود تفاوت پیشنهادات خود را با مدیران به صورت چالش های مشابه در زبان موانع و عدم دسترسی به منابع مالی است. Twarogowski اشاره می کند که اکثر فدرال و ایالتی و شهرستان بودجه امداد شده اند اختصاص یافته از طریق بانک ها, و اگر صاحبان کسب و کار لازم نیست که روابط نزدیک با بانکداران و یا افسران وام و یا اگر کاغذ بازی و نرم افزار فرایند اثبات بیش از حد گیج کننده آنها خاموش از امکان دریافت کمک های اقتصادی. خوشبختانه او شده است قادر به در مورد $20,000 در دسترس برای کسب و کار در تلاش برای کمک با صورتحساب حقوق و دستمزد و سایر هزینه های عملیاتی.
رستوران مانند Araujo را ممکن است به سمت چپ از دولت صندوق امداد حلقه.
علامت Antonation
"امید من این است که برای جلب توجه به این واقعیت نسبت به بسیاری از این اقلیت و زنان متعلق به کسب و کارهای کوچک هستند که نادیده گرفته" Twarogowski توضیح می دهد. رستوران های کوچک مانند Araujo را (در 2900 غرب 26th, خیابان) و Taqueria Mi Pueblo (2300 فدرال بلوار) فاقد منابع برای بدست آوردن کلمه را که آنها هنوز هم باز از طریق رسانه های اجتماعی و یا تبلیغات او می گوید: اما حداقل این پیشنهاد می تواند به آنها کمک کند کشف کردن که چگونه برای اتصال با شرکت های وام مسکن و وام دهندگان دیگر. (هر دو رستوران ها در حداقل خود ساختمان های او اشاره می کند.)
فدرال بلوار پیشنهاد به طور معمول میزبان چندین رویداد در طول سال اما این تابستان را در مزرعه & کک تاریخ, که به کسب و کار فرصت به نمایش گذاشتن محصولات و خدمات خود را در یک محیط بازار در جفرسون سیتی پارک محله در حال حاضر در معرض خطر است. Twarogowski می گوید: او به دنبال راه های جدید از راه اندازی این حوادث به منظور توجه به پیشنهاد اعضای بدون تشویق اجتماعات بزرگ.
او می داند که در ماه های آینده دشوار خواهد بود و حتی بعد از ناهار خوری اتاق مجاز به بازگشایی شده است. "Takeout چیزی است که رفتن به کسب و کار از طریق این" Twarogowski می گوید و اشاره کرد که Araujo و رستوران دیگر نیز متکی پذیرایی شغل برای درآمد بیشتر اما کسانی که خشک شده اند ،
گوشه ای از فدرال بلوار و غرب 23rd, خیابان دارای چندین رستوران و کسب و کارهای دیگر.
جیمز اندرسون
Horiuchi چهره مشکلات مشابه اما در یک مقیاس بسیار بزرگتر. او شده است در تبادل با رسانه های اجتماعی, بازاریابی ایده ها و حتی منو و طراحی گرافیک کمک برای کسب و کار خود را پیشنهاد داد. حدود نود در هاوانا خیابان های نوار و رستوران اعضای موفق به باز بماند برای بایگانی اطلاعات و تحویل او می گوید: برخی از آنها به خوبی ساخته شده برای خارج از محل کسب و کار پر رونق هستند در حالی که دیگران تنها فروش چند دستور روز است.
اگر چه برخی از رستوران ها و نانوایی ها و کافه ها بسته اند برای زمان حال به دلیل ترس از قرار گرفتن در معرض coronavirus دیگران باز بماند با وجود ناچیز فروش زیرا آنها نمی دانند چه چیز دیگری برای انجام و در ادامه به مواد غذایی برای جامعه است و تنها راه خود را از ماندن متصل. "برای برخی از مکان های عمو ممکن است یکی در آشپزخانه و یک پسر و یا یک دختر است که در پشت نقدی, ثبت نام" Horiuchi می گوید. "آنها به من بگویید: اگر ما باز کردن و کسی که بیمار می شود که خانواده من است.'"
دیگران, یادداشت های او در ابتدا بسته و سپس بازگشایی شد, از جمله سام, شماره 3 (در 2580 جنوب هاوانا خیابان). رستوران نیست پول زیادی از طریق takeout و تحویل فروش اما مالک قادر به کارکنان پرداخت و "حفظ سلامت خود را بیمه و سلامت عقل خود را" Horiuchi می گوید.
در حالی که این پیشنهاد بیش از حد بزرگ می شود قادر به ارائه کمک های پولی (وجود ندارد به اندازه کافی دلار به گسترش در میان کسب و کار), Horiuchi می گوید او کمک اعضای ماندن متصل به شفق و سازمان های دولتی, به طوری که آنها می توانید به هر مبلغی که ممکن است در دسترس است. اما او همچنین اشاره می کند که بسیاری از خانواده اجرا موسسات نمی حفظ تشریفات اداری مناسب قادر به درخواست برای وام و کمک های مالی.
"بعضی از آنها هیچ بیانیه P & L و هیچ حسابداران" Horiuchi توضیح می دهد. "بزرگترین ترس من برای آنهایی که دریافت پول است که آنها قادر نخواهد بود برای حفظ شواهد کافی که آنها با استفاده از پول به درستی و باید به آن پرداخت."
مرغ عصبانی است که معمولا با مشتریان, اما در حال حاضر آن را takeout تنها.
مورین ویتن
شهردار مایک کافمن شده است حمایت از کسب و کارهای کوچک در آرورا با توجه به Horiuchi. "حتی قبل از COVID-19 او مشغول به کار بود با من به برنامه تماس با کسب و کار واقعا دریافت پالس از منطقه" او می گوید. و سپس هنگامی که رستوران مورد نیاز بود به اتاق ناهار خوری, اتاق او شروع به شهردار چالش های ارسال و ویرایش تصاویر خود را در خود @AuroraMayorMike, خوراک توییتر, خرید takeout در رستوران ها در سراسر شفق — از جمله در هاوانا خیابان — و به چالش کشیدن ساکنان این شهرستان برای انجام همان. صاحب ال کامرون Loco (در 513 هاوانا خیابان) به نام او فقط به او اجازه می دانیم که Coffman قول داده بود تا برای غذا و پس از آن ساخته شده خوب در کلام او.
در حالی که خرده فروشی اشغال برای در هاوانا خیابان پیشنهاد شد در 98 درصد از رفتن به بحران کنونی Horiuchi می گوید: او هراس در حال اجرا این آمار دوباره در پایان تابستان زیرا او می داند که بسیاری از کسب و کار آن را ندارد. اما او نیز خوش بین است و دیده می شود بسیاری از نشانه های جامعه با هم — با وجود این واقعیت است که صاحبان کسب و کار و مشتریان در این منطقه صحبت می کنند بیش از 160 زبان های مختلف. کسانی که در طیف وسیعی از علائم را در هاوانا خیابان $4,000 خرید صدها ماسک از بالا مایل کارگاه آموزشی (یک شفق قطبی غیر انتفاعی است که دارای تخصص در repurposing آگهی ها و مواد دیگر) برای به اشتراک گذاری ایده ها در مورد چگونگی ساخت رستوران امن, آیا با اضافه کردن پلکسی گلاس صفحه نمایش در میزبان ایستگاه و یا به سادگی با قرار دادن یک صندلی در مقابل پول نقد ثبت نام شمارنده اجتماعی را حفظ فاصله و ساخت اعتماد به نفس مشتری.
"بسیاری از کسب و کار هستند و چنان خلاق انعطاف پذیر — این چیزی است که الهام بخش من" Horiuchi نتیجه می گیرد. "آنها خیلی امیدوار و خوش بین حتی اگر آنها به طریق بسیار بوده است."
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- استنفورد به تغییر تقویم آموزشی ارائه ترکیبی از آنلاین و حضوری آموزش در سال آینده
- En Perú, la urgencia ahora es el oxígeno para los enfermos de covid-19
- مالاوی شروع رای گیری در یک تکرار از انتخابات ریاست جمهوری
- کالیفرنیا به آرامی بازگشایی به عنوان فروشگاه های ارائه منظقه وانت. خواهد بود به اندازه کافی برای نگه داشتن کسب و کار شناور ؟
- نهال گردو زود به بار مینشیند
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- Red-hot Judge powers streaking Yankees past Red Sox 9-7
- اکثر رای دهندگان کالیفرنیا بازگشت coronavirus حمایت از مستند نشده farmworkers نظرسنجی می یابد
- Westish: چیزی خنده دار است که در اینجا!
- تکنولوژی خودش را تغذیه می کند