'اگر من آید به کار من رفتن به آن را گرفتن امروز؟' رانندگی با اتوبوس در طول همه گیر

سرفه پر اتوبوس به مترو خط 33 rumbled پایین بلوار ونیز. راننده نگاه وحشت به عنوان یک مسافر هک بارها و بارها به

توسط MORVARIDEASIA در 15 اردیبهشت 1399

سرفه پر اتوبوس به مترو خط 33 rumbled پایین بلوار ونیز. راننده نگاه وحشت به عنوان یک مسافر هک بارها و بارها به دست او و محو کف دست خود را روی صندلی.

"من منزجر و ناراحت گفت:" راننده. "مانند در می آیند ، اگر کسی آنجا نشسته و آنها را نمی دانم ؟ این که چگونه این ویروس گسترش می یابد."

برای هزاران نفر از حمل و نقل متروپولیتن, رانندگان اتوبوس, رفتن به محل کار در طول یک بیماری همه گیر به معنی صرف ساعت در یک فضای محدود با غریبه بدانم که آیا این خواهد بود که بعد از آنها مریض است.

Ridership در لس آنجلس اتوبوس ها کاهش یافته است 65 درصد از شیوع کروناویروس آغاز شد. اما برخی از خطوط هنوز پر های اجتماعی که فاصله غیر ممکن است با توجه به مصاحبه با یک دوجین از رانندگان صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن به این دلیل که آنها مجاز به صحبت های عمومی.

تبلیغات

بیش از حد بسیاری از سواران هجوم کالیفرنیا اقامت در خانه سفارشات ساخت غیر ضروری سفر رانندگان می گویند. کسانی که مسافران در حال تنفس همان recirculated هوا و دست زدن به همان سطوح به عنوان سرایداران فروشگاه مواد غذایی کارمندان خط آشپز و کارگر دیگر در هیئت مدیره است که ارتباط برقرار کردن با غریبه ها برای زندگی.

ترس از ابتلا به این بیماری تشدید شده اند تناوبی کمبود ماسک ضد عفونی کننده دست و دیگر دنده محافظ در مترو اتوبوس متری و عدم خطر پرداخت و گفت: رانندگان.

"اگر من می آیند به کار من رفتن به آن را گرفتن امروز ؟ من آن را گرفتن فردا ؟ من گرفتن آن در هفته آینده گفت:" یک راننده از اتوبوس حیاط در بیل هایقتس. "این همیشه در پشت سر من."

وی افزود: "این مقامات منتخب در حال تماس کارکنان پزشکی قهرمانان و خواروبار کارگران قهرمانان و آتش نشانان قهرمانان. بله آنها هستند. اما اپراتورهای اتوبوس هستند, قهرمانان, بیش از حد. به معنای واقعی کلمه ما خط مقدم."

تبلیغات

بدترین رانندگان می گویند چیزی شبیه به آنچه اتفاق افتاده است به Jason Hargrove. در یک ویدیو ارسال به Facebook دیترویت راننده اتوبوس گفت: یک مسافر سرفه او را چندین بار بدون پوشش ، او به عنوان پاک صورت خود را با یک بافت گفت: او احساس "نقض شده است." او 11 روز بعد از عوارض ناشی از COVID-19.

در سراسر کشور, مرگ و میر برای حمل و نقل کارگران می ایستد در بیش از 100, از جمله بیش از 80 مرگ و میر در نیویورک است. حداقل 30 از این کارگران سوار اتوبوس های نیویورک, حمل و نقل, مقامات گفت.

حداقل یک حمل و نقل کارگر در جنوب کالیفرنیا یک راننده اتوبوس در سانتا کلاریتا مرده است از عوارض ناشی از این بیماری است.

از مترو را 42 تایید COVID-19 موارد 15 رانندگان اتوبوس و هفت کارگران تعمیر و نگهداری آژانس گفت. هشت اتوبوس متری از جمله در جنوب L. A., بویل ارتفاعات و غرب هالیوود تا به حال چند مورد را تایید کرد. هیچ رانندگان فوت کرده اند.

تبلیغات

آن را غیر ممکن است بدانید که آیا ماسک و ضد عفونی کننده دست در دسترس خواهد بود تا زمانی که ساعت در شیفت خود رانندگان گفت. بسیاری از خود را پیدا کرده اند: گردن گتر از آمازون گرانبها N95 ماسک از یک دختر که با این نسخهها کار در دفتر یک دندانپزشک یک پشته از papery ماسک از لابی Kaiser Permanente بیمارستان.

یک راننده در شمال شرق لس آنجلس گفت که او با استفاده مجدد از خود فولاد ماسک برای چند روز برای نجات, تازه, ماسک برای او مسن تر همکاران با مشکلات سلامتی. حساب او گفت که "اگر من مریض من احتمالا می خواهم زنده ماندن."

دستکش, دستکش, شده اند, فراوان, اما آموزش در مورد چگونه به آنها را می پوشند و حذف آنها شده است اندکی بیشتر رانندگان گفت.

ضد عفونی کننده دست بارها در تامین کوتاه مدت رانندگان گفت. کارگران در چند متری گفت: آنها با توجه به سفر-حجم بطری ضد عفونی کننده دست و گفته آن را به گذشته یک هفته یا بیشتر. برخی از ساخته شده خود را با استفاده از آلوئه ورا و الکل. اسپری نصب شده در برخی از انبارهای غالبا خالی آنها گفت.

تبلیغات

"آن را مانند کشیدن دندان به تامین ما" گفت: هنر اگویلار دو لا فرانترا رئيس جمهور از اتحادیه است که نشان دهنده مکانیک در مترو و رانندگان در سه کالیفرنیای جنوبی سازمان های حمل و نقل. "MTA بود آماده نیست برای این بیماری همه گیر -- هر چند من فکر نمی کنم هر سازمان بود."

مترو با آن مواجه است همان ملی ماسک کمبود به عنوان بیمارستان, ایستگاه آتش نشانی و دیگر کارفرمایان با کارگران خط مقدم, مقامات گفت. سفارشات برای اطلاعات بیشتر دنده ها موفق بودن "به معنای واقعی کلمه دقیقه به دقیقه" رئیس عملیات افسر Jim Gallagher گفت: مدیران در ماه آوریل است.

این سازمان دستور داده است تا بیش از 1 میلیون حفاظتی از جمله بیش از 700 ، 000 بطری شخصی ضد عفونی کننده دست و 10000 صورت سپر سخنگوی دیو Sotero گفت. او گفت: صبر کنید زمان بین سفارش و تحویل می تواند دو تا چهار هفته است.

مترو توزیع ده ها هزار نفر از ماسک های جراحی و بطری های ضد عفونی کننده دست و در حال انجام است "همه چیز ممکن است برای اطمینان از یک محیط کاری امن," Sotero گفت: رانندگان "واقعا اختصاص داده شده و قهرمانانه بندگان عمومی است."

تبلیغات

وی افزود: "نگرانی های خود را در مورد ایمنی قابل فهم با توجه به قبر تهدید این بحران بهداشت عمومی به شمار."

رانندگان در حال گرفتن دقیق اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از آوردن این ویروس در صفحه اصلی. برخی از آنها تغییر در اتوبوس متری و بسته بندی خود را در لباس های کثیف را در سطل زباله و کیسه های. یک راننده گفت که او خود در گاراژ. یکی دیگر از استفاده از یک تمیز کننده بخار به معنای اتوبوس صندلی برای پاکسازی کفش خود را.

"این بسیار ترسناک است," گفت: یک راننده که با این نسخهها کار بر روی خط نقره ای. "من یک دست انداز بزرگ بر روی صورت من چون من با پوشیدن ماسک من خیلی تنگ است. من با پوشیدن آستین بلند در گرما. دست من ترک خورده من شستن آنها بسیار است. "

مترو مسافران در حال حاضر نیاز به هیئت مدیره از طریق پشت اتوبوس. رانندگان گفته شده است برای بستن و محکم پلاستیکی شفاف که مانع جدا کرسی های خود را از کرایه جعبه — اما به پذیرفتن هر گونه پول است که ارائه شده است.

تبلیغات

به جای ارتباط برقرار کردن با غریبه ها, اکثر رانندگان گفت: آنها در حال تکان دادن پول دور. برخی گرفته اند و آن را یک گام بیشتر barricading راهرو منتهی به کرایه جعبه با طناب از ارتفاع کابل ریسمان یا کمربند ایمنی.

مترو, تشویق سواران به ماسک نیاز ندارد آنها. از نشانه های دیجیتال بر روی اتوبوس ها در حال حاضر فلش خط و مقصد و یک پیام جدید: "سفر ایمن: پوشیدن یک ماسک صورت در هیئت مدیره است."

نه نیاز به ماسک "احساس می کند مانند یک سیلی" گفت: راننده ای که کار می کند در چتسورث. "اگر شما به پوشیدن یک ماسک برای رفتن به هدف و یا فروشگاه های مواد غذایی, شما همچنین باید نیاز به انجام این کار زمانی که شما در یک اتوبوس. شما در یک فضای محدود با افراد دیگر است."

اجرای اجباری ماسک قانون در هر اتوبوس در شهرستان خواهد بود "از لحاظ فیزیکی غیر عملی" Sotero گفت.

تبلیغات

در مارس مترو کاهش تعداد ساعت که اتوبوس در خیابان حدود 29 درصد است. این بدان معناست که سواران روبرو هستند انتظار طولانی بین اتوبوس — و گاهی اوقات بیشتر مردم در هر یک از اتوبوس.

یک عکس گرفته شده توسط یک راننده نشان داد مسافران ایستاده در راهرو از یک اتوبوس بسته بندی در خط 66 بین Westlake و Montebello.

در شلوغ خطوط مترو می توانید تنظیمات را به سرعت به آدرس "خیابان واقعیت" رئیس اجرایی فیل واشنگتن در هفته گذشته گفت: در طول یک تلفن جلسه هیئت مدیره مترو. مقامات اضافه دیگر اتوبوس یا بیشتر خدمات در برخی از راه برای از بین بردن تراکم.

"اجتماعی فاصله در یک اتوبوس ؟ آن وجود ندارد" گفت: راننده ای که کار می کند در جنوب L. A. "اجازه دهید می گویند ما هیئت مدیره 15 نفر. چگونه بسیاری از کسانی که آلوده می شوند? شاید این فقط یک. شاید هیچ کس. ما صادقانه نمی دانم."

تبلیغات

Sotero گفت: رانندگان باید "اختیار به بار اتوبوس خود را" به احترام اجتماعی فاصله چون مسافر زیاد می تواند متفاوت باشد از خط به خط و توقف برای متوقف کردن.

بسته شدن غیر ضروری از کسب و کار و صف های طولانی در فروشگاه های مواد غذایی ارائه کرده اند مشکلات خود را. قبل از, اگر رانندگان اتوبوس های مورد نیاز برای استفاده از آنها می تواند به جلو و اجرا در داخل یک فست فود رستوران یا کافی شاپ. رانندگان در حال حاضر پیدا کردن که وجود دارد هیچ جایی برای رفتن.

یک راننده در سن فرناندو ولی گفت که او سوار برای پنج مایل در جستجوی یک.

"رانندگی با هیچ چیز باز این بدترین احساس در جهان است," او گفت:. او در نهایت زخم در ماشین لباسشویی در استودیو سیتی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب