L. A. لاتین, سیاه دانش آموزان دچار اختلافات عمیق در آموزش آنلاین, سوابق نشان می دهد

بیش از 50 ، 000 سیاه پوست و لاتین در دانش آموزان متوسط و بالا در لس آنجلس نیست به طور منظم شرکت در سیستم اصلی

توسط MORVARIDEASIA در 26 تیر 1399

بیش از 50 ، 000 سیاه پوست و لاتین در دانش آموزان متوسط و بالا در لس آنجلس نیست به طور منظم شرکت در سیستم اصلی پلت فرم های مجازی کلاس های درس پس از دانشگاه های بسته شده در مارس بازتابی از اختلافات عمیق در مواجهه با دانش آموزان از رنگ در میان COVID-19 همه گیر و از مشکلات پیش رو به عنوان L. A. متحد آماده برای ادامه آموزش آنلاین.

اعداد منعکس شده در اولین از نوع خود گزارش لس آنجلس Unified School District تحلیلگران بررسی فعالیتهای دانشجویی در پردیس تعطیلی رنگ وسرد عکس از دانش آموزان در این کشور دومین مدرسه منطقه مبارزه تحت فشارهای جدیدی از یادگیری آنلاین.

تقریبا هر دسته از دانش آموزان — مرتب شده بر اساس نژاد درآمد و یادگیری نیاز دارد — شامل تعداد زیادی که به طور منظم شرکت در آموزش از راه دور. اما کم درآمد و دانشجويان و دانش آموزان لاتین نشان داد نرخ مشارکت بین 10 و 20 درصد پایین تر از سفید و همسالان.

زبان انگلیسی, زبان آموزان, دانش آموزان معلول و بی خانمان دانش آموزان و کسانی که در تقویت سیستم مراقبت حال نرخ پایین تر از آنلاین شرکت.

تبلیغات

به گزارش تعامل به تاریخ جولای 7 به پایان رسید قبل از Supt. Austin Beutner روز دوشنبه اعلام کرد که دانشگاه را بسته باقی می ماند زمانی که سال تحصیلی جدید آغاز می شود در اوت. 18. در تصمیم گیری او اذعان کرد که آموزش آنلاین خواهد بود هیچ جایگزینی برای این درس.

این گزارش تنها اندازه گیری تعامل و نیست توضیح دهد که چرا گروه های خاصی از دانش آموزان کمتر به احتمال زیاد به شرکت. اما نظرسنجی قبلی نشان داده اند که بسیاری از خانواده ها از رنگ و کم درآمد خانواده ها در ابتدا فاقد کامپیوتر و دسترسی به اینترنت است. L. A. یکپارچه نقل مکان کرد برای به حداقل رساندن این مسائل با ارائه کامپیوتر و اینترنت نقاط داغ.

در همان زمان coronavirus بحران گرفته است منحصر به فرد ویرانگر تلفات در سیاه و لاتین در خانواده هایی که اعضای آن به طور نامتناسبی کار به عنوان ضروری کارگران خط مقدم اغلب در کم-شغل پرداخت که در معرض اعضای خانواده به خطرات بهداشتی و جلوگیری از آنها را از نظارت بر فرزندان خود را در مدرسه و در خانه است.

تبلیغات

دستیابی شکاف میان سیاه پوست و لاتین دانش آموزان در حال حاضر همچنان برای چندین دهه است.

"قبل از همه گیر کالیفرنیا رو یک بیماری همه گیر از نابرابری آموزشی" گفت: Elisha اسمیت Arrillaga اجرایی, مدیر آموزش و پرورش اعتماد غرب اوکلند-بر اساس تحقیقات و سازمان حمایت. "تعطیلی مدارس و آموزش از راه دور را تشدید این شکاف به ویژه برای دانش آموزان از رنگ و دانش آموزان از درآمد جوامع است."

"ما باید فورا تمرکز بر حل مشارکت شکاف ما در این گزارش," او اضافه شده است.

این گزارش متمرکز بر فعالیت دانش آموزان متوسط و بالا در Schoology پلت فرم یادگیری که برای همه دانش آموزان یک نمایش دیجیتال. Schoology توابع به عنوان منطقه مرکزی, یادگیری سیستم مدیریت, و بسیاری از, اما نه همه دیجیتال تعامل دانش آموز از طریق آن اجرا می شود از جمله زوم. با اندازه گیری فعالیت در Schoology این گزارش فراهم می کند مناسب اگر ناقص پروکسی برای تعامل دانش آموز.

تبلیغات

این مطالعه به بررسی دوره بین ماه های مارس 16 روز پنج شنبه مدارس بسته شده و ممکن است 22. و در آن توضیح داد که چگونه دانش آموزان در سطوح مختلف آنلاین. برای مثال برخی از دانش آموزان به سادگی به سیستم وارد شده بود و کمی دیگر. دیگران تنها مشاهده کار خود را. کسانی که در این گزارش به عنوان "شرکت" دانش آموزان بودند که کار ارائه شده در زمان آزمون ارسال شده در بحث هیئت مدیره و یا ایجاد یک پیام.

با استفاده از آن اندازه گیری, در این گزارش که در روز به طور متوسط تنها حدود 36 درصد از دانش آموزان متوسط و بالا شرکت آنلاین. حدود 25 درصد وارد شده و یا بازدید محل کار تنها. و حدود 40 درصد غایب بودند.

اما از آنجا که دانش آموزان نمی شد و نیاز به مشارکت فعال هر روز در آموزش آنلاین, این گزارش همچنین به بررسی مشارکت هفتگی — و یا چگونه بسیاری از دانش آموزان مشغول آنلاین حداقل یک بار در هفته.

حتی توسط آن اندازه گیری درصد قابل توجهی از دانش آموزان نمی شد به طور فعال شرکت کننده در یادگیری است.

تبلیغات

در میان لاتین تبارها را که تا سه چهارم از منطقه 206,000 دانش آموزان متوسط و بالا اوج هفتگی نرخ مشارکت بود 67% برای دانش آموزان مدارس متوسط و 73% برای دانش آموزان دبیرستانی. برای دانش آموزان سیاه پوست, آن 67% و 71%.

مقایسه هفتگی مشارکت میان منطقه 19300 بی سفید ثانویه دانش آموزان مشارکت هفتگی به اوج خود رسید و در 88% برای دانش آموزان مدارس متوسط و 85 درصد برای دانش آموزان دبیرستانی.

در میان آسیایی ها که تا به حال بالاترین نرخ مشارکت آن 89% و 91%. آنها حساب 8,241 دانشجویان در تجزیه و تحلیل.

دانش آموزان کم درآمد در ضمن عقب مانده بین 10 و 20 درصد پشت همسالان خود بیشتر از خانواده های مرفه. و در میان زبان آموزان, دانش آموزان معلول و کسانی که بی خانمان هستند و یا در نگهداری فرزند, اوج مشارکت هفتگی 57% و یا پایین تر است.

تبلیغات

"این به شدت نگران کننده و در عین حال تعجب آور نیست اطلاعات" UCLA گفت: آموزش و پرورش, استاد, Tyrone, Howard, که همچنین هدایت سیاه نر موسسه. "متاسفانه آنچه این داده ها به ما یادآوری می کنند که نژاد, اجتماعی و اقتصادی, وضعیت ناتوانی و ضعف هنوز هم مهم است."

L. A. عضو هیئت مدیره مدرسه نیک Melvoin گفت: این گزارش تایید می کند که آموزش از راه دور "را تشدید موجود فرصت شکاف برای ما بالاترین-دانش آموزان نیاز دارد."

او همچنین گفت که او دیده است مدارس رول نوآورانه و موثر شیوه های که نیاز به تبدیل شدن به بیشتر جهانی است.

"وجود دارد هیچ جایگزینی برای دانش آموزان در کلاس درس است اما بیشتر وجود دارد ما می توانید به آموزش از راه دور به عنوان موثر و عادلانه که ممکن است تا زمانی که ما می تواند هر کس و برگشت در محوطه دانشگاه" Melvoin گفت.

تبلیغات

ریک گاف یک معلم در شمال هالیوود دبیرستان گفت: او را دیدم حتی با دستیابی به دانش آموزان مبارزه با مشارکت.

یکی از پیشرفته قرار دادن دانشجوی رشته ادبیات که او گفت: "ایستاده بود به عنوان یکی از بهترین در نظر عادات کار و نظم و دقت" قلم نهایی دو اختصاص مقالات قبل از AP ،

دیگری که تا به حال آرزو بود valedictorian شروع پرش تکالیف و سپس متوقف شد و تبدیل آنها پس از 2 آوریل.

در اوایل ممکن است کمی بیش از نیمی از دانش آموزان خود را به گزارش به زوم جلسات برای خود افتخارات و پیشرفته قرار دادن کلاس. او شنیده می شود از دیگر معلمان که دیدم بدتر اعداد.

تبلیغات

یک معلم انگلیسی در یک دبیرستان در جنوب شرقی L. A. شهرستان گفت: در اوایل ممکن است که کمتر از نیمی از بیش از 100 سالمندان در تعیین سطح پیشرفته کلاس های تکمیل یک مقاله اختصاص داده. معلم خواسته بود به نام دلیل اصلی او بود و نه مجاز به مصاحبه.

برخی از دانش آموزان خود را که "ضروری کارگران و قادر به پیدا کردن تعادل بین کار و مدرسه است." دیگران "فقط متوقف به انجام کار" به دلایل او نمی دانم.

"این فقط مشکل زمانی که شما آنها را نمی بینید چهره به چهره هر روز," او گفت:. "این بسیار آسان تر به یک cheerleader بود و تشویق به شکل زمانی که من حضور مستمر."

آلبرتا Brinson مور مادر یک دانش آموز در دورسی دبیرستان در نزدیکی Leimert پارک گفت که در حالی که پسرش را در آنجا ماند و در مسیر بسیاری از دانش آموزان سیاه پوست عام, فرصت های آموزشی در L. A. متحد و پدر و مادر اغلب منابع و انعطاف پذیری برای ارائه کمک ثابت مانند او انجام داد.

تبلیغات

"برای این 25 سال گذشته مردم نمی خواهید به آدرس چیزهایی نژاد بود چرا که آنها این مفهوم — اگر ما چشم پوشی از مسابقه همه چیز خوب خواهد شد." او همچنین با انتقاد از عدم هماهنگی میان معلمان است.

"وجود ندارد بسیاری از قوام" او گفت:, و اضافه کرد که برخی از معلمان ماهر تر در حال حرکت به آنلاین آموزش بیش از دیگران است.

هیئت مدیره مدرسه جمهور ریچارد Vladovic گفت: این گزارش اشاره به نیاز فوری به ارائه کمک اضافی برای دانش آموزانی که افتاده.

"این شکاف مگر اینکه ما واقعا آدرس آن را در یک بسیار قوی, راه," او گفت:.

تبلیغات

"من نمی باید یک گلوله سحر و جادو در آن است اما همه ما باید تمرکز خود را بر روی آن" Vladovic اضافه شده است. "ما نیاز به کشف کردن راه برای ارائه برخی از تدریس برخی از شبکه های ایمنی به برخی از این جوانان که به طور مستمر در حال حاضر در حال سقوط دورتر است."

بار نویسنده کارکنان Sonali Kohli کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن