بهشت گمشده: یوسف Lamar کشتی با زندگی پس از مرگ

ساخت موسیقی مورد چشم انداز از زندگی پس از مرگ است که هیچ چیز جدید برای یوسف Lamar. بهشت و مشکلات آن — گرفتار ک

توسط MORVARIDEASIA در 1 خرداد 1399

ساخت موسیقی مورد چشم انداز از زندگی پس از مرگ است که هیچ چیز جدید برای یوسف Lamar. بهشت و مشکلات آن — گرفتار کرده اند بر اساس دنور-نوازنده از او یک بچه در حال رشد در '90s در کلرادو اسپرینگز.

"من مسیحی مطرح شد...باپتیست" او می گوید. "ما استفاده می شود به رفتن به کلیسا سه روز در هفته. در یک نقطه خاص پدر بزرگ من بود شماس و سپس یک کشیش و مادربزرگم کلیسا،"

Lamar خود را شروع کردم در موسیقی در گروه کر کلیسا نوشتن انجیل آهنگ ها به عنوان یک بچه برای همکار خود خوانندگان را به انجام. اما در حدود سن هشت سالگی او شروع به شک و تردید در مورد خدا و مسیحیت پس از او را دیدم disney's Hercules و سقوط در عشق با فیلم, درام, خدایان و احتمال این که مسیحی الوهیت تنها کسی نیست که. از کتابخانه او بررسی کتاب از اساطیر یونانی و رومی و چشمانداز خود را در داستان های قدیمی.

"وجود دارد بسیاری از مردم که معتقد زئوس و آتنا و دیونیسوس و این دیگر خدایان" لامار می گوید. او شروع به درخواست خودش "چگونه من می دانم کسانی که نه واقعی خدایان ؟ چگونه من می دانم که من نه پرستش اشتباه خدا ؟ بنابراین من شروع به دعا به خدا مسیحی و زئوس. این که چگونه من در را باز کرد و به چیزی غیر از مسیحی."

اولیه خود را از مفهوم دین تغییر داده شده توسط اکتشافات تاریخ و نژاد و فرهنگ و قدرت است. امروز او دیگر views گسترش مسیحیت به عنوان نوعی از الهی و غیر قابل اجتناب; بلکه او را nagged با دانستن که دین مجبور شد از طریق خشونت بر مردم که اعتقاد به خدایان دیگر.

"من فکر می کنم زمانی که شما جایگزین خدایان مردم در راه است که...هنگامی که شما آن را در هر راه که شما می گویند, 'خدایان شما هستند و شیاطین ما خدا است و خدای واقعی" این حمله به روح می گوید:" Lamar. "این یک حمله در راه کسی را می بیند خود را دارند."

برای او فکر نوشتن یک مفهوم آلبوم پرداختن به این جارو تم. اما Lamar را در بیست سالگی مشخص شد هرج و مرج و افسردگی است که با تحقق نیافته در آرزوی ستاره شدن. در اوایل او به نیویورک نقل مکان و زمانی که او را نمی آن وجود دارد او به کلرادو شرمنده. در حالی که او همچنان به دنبال یک حرفه ای موسیقی در اینجا او تا به حال به خراش با هم زندگی می کنند.

"من بسیاری از مشاغل" او می گوید. "بیشتر رستوران ها و گه می خواهم که. حدود دو سال پیش موسیقی شد من اولیه زندگی است."

او 2017 آلبوم چهارم زندگی پارسایان دریافت مقدار زیادی از ستایش برای راه Lamar طی ژانرهای ادغام پاپ پانک و R&B برای تلفن های موبایل. اما او احساس کردند که او با عجله این پروژه که او تا به حال رسیده خلاق خود را و یا فلسفی بالقوه است. حتی تا سال 2018 موسیقی تبدیل شده بود خود را منبع اصلی درآمد است.

از طریق سال های او همیشه می خواستم برای نوشتن یک آلبوم است که خود را به آدرس معنوی سوالات. و به تازگی او در بر داشت یک راه است.

"من تا به حال همه همبند چسب اما در حال حاضر من انجام," او توضیح می دهد. "من نقل مکان به یک آپارتمان و آن را اولین بار من به تنهایی زندگی می کنند ، که فقط به من یک احساس...این احساس بازدم. این احساس مانند یک بازدم و در آن تمام این احساسات و افکار من آغاز شده بود به بیرون می آیند."

زمانی که او شروع به نوشتن آلبوم دو سال پیش, Lamar, در, درمان, بررسی رابطه اش با کلیسا و مسیحیت و پدر بزرگ خود را, و همچنین به عنوان تمام چمدان عاطفی و تروما که همراه با گذشته خود باورها. او به کاوش و چگونه دین و قدرت خانواده و فرهنگ موثر بودند چشم انداز خود را از خدا او استفاده می شود به قضاوت و مجازات خود را.

"همه کسانی که همه چیز شروع به بیرون آمدن در مجله نوشته شد و ملودی و برای تلفن های موبایل و, شعر," او می گوید. "من در خواب از موسیقی به عنوان من می خواهم از خواب بیدار در وسط شب از خواب برخی از پیشرفت وتر یا ملودی."

در حال حاضر نزدیک به سی او زندگی در یک آپارتمان با هم اتاقی و دو سگ sequestering خود را — حتی قبل از اقامت در خانه سفارش به اثر رفت — به منظور ایجاد.

در ماه مارس او به پایان رسید جدید, EP, بهشت, و او را فقط منتشر شد یک موزیک ویدئو "بهشت 1," شرکت-تولید شده با دیلن لی لوری. Lamar همچنین قصد دارد به انتشار یک آلبوم به نام S. I. N. [Act 1] در تابستان خواهد بود که برای اولین بار در یک سه گانه است.

با بهشت و نسخه های آینده, Lamar ادامه اکتشافات معنوی و سیستم های فلسفی و سوالات. او شده است خواندن عمیق و معدن, تاریخ هنر برای ایده ها در آثار نویسندگان از جمله Toni Morrison, James Baldwin و جورج اورول; فیلم هایی مانند 2001: یک اودیسه فضایی, ماتریس, Invasion of the Body Snatchers و خارج; و نقاشی های کاراواجو و Hieronymus Bosch.

"بهشت 1" وحشیانه خود-پرتره یک مرد معنوی و فرهنگی بحران است. موزیک ویدئو باز می شود با یک کلیسا ارگان دایره زنگی و موریسون در نقش واعظ محکوم کردن این تصور از بهشت به عنوان یک محل است که با شکوه به سادگی دلیل آن است که منحصر به فرد است. لامار در یک گالری, احاطه شده توسط ستون پیچیده شده در پارچه سفید. پوشیدن چیزی بیش از یک loincloth بدن خود را که بر روی صفحه نمایش خم مانند یک موضوع نما برای برخی از کلاسیک رومی مجسمه ساز و در عین حال سر خود را به دام افتاده ناشیانه در یک مربع سفید مکعب ساخته شده از چوب و رشته است.

به عنوان عضو افزایش می یابد, موسیقی ایجاد شده و موریسون صحبت می کند از تمام جنبه های بهشت: املاک و مستغلات و طلا در خیابان "اما مهمتر از همه مردم که نمی توانید در." برای تلفن های موبایل بکشید ما را نسبت به آنچه احساس می کند مانند اجتناب ناپذیر اوج زمانی که گروه کر خواهد کرد و پا زدن در و ما به شما داده می شود شاد امداد. اما فقط به عنوان رستگاری باید بیاید و ارگان قطره و گلویی ای باس شروع به تکان نامنظم به جای.

Lamar بزند به حالت ایستاده در نهایت آواز در یک اهنگ, "به بهشت خوش آمدید. خوش آمدید به جهنم. چه تفاوت واقعی? هیچ کس نمی تواند بگوید." آهنگ در ادامه به متهم بهشت به عنوان پلاستیک و همه چیز را به عنوان یک ساخت و ساز.

آهنگ وام گرفته از انجیل پانک و پاپ با استفاده از این ژانر برای بیان احساسات پشت Lamar سوالات در مورد بهشت و هویت. او آواز می خواند در مورد استعمار مسیحیت مهاجم معابد از مردم بومی. یک کشیش ضرب و جرح او را با صلیب عیسی و نزدیک به غرق او را در وان آب آبی در یک بار تعمید و آب بستن به او. در زمان او به دام افتاده است و در نقاط دیگر او را آزاد آواز خواندن و رقص هجوم خشونت کلیسا. در آن لحظات او می پوشد یک چیز عجیب و غریب ماسک سفید پوشش داده شده در پین های ایمنی او خرد در گیتار و بستن کمربند کلمات به طوری تحریف آنها در حال کشف.

آهنگ برای Lamar upends این تصور که بودن در بهشت دست یافتنی است...و یا حتی مطلوب است.

"حتی اگر شما در این محل است که ظاهرا کامل شما اجتماعی به همراه جدول کلمات متقاطع," او می گوید. "شما می دانید آن کامل نیست. لذت فراهم شده در بهشت به عنوان یک مکانیسم مقابله. اگر کسی dissents در هر راه یا بیان تحقير نارضایتی و افسردگی آنها به عنوان دیوانه است."

رفتن به یوسف Lamar وب سایت برای اطلاعات بیشتر از موسیقی خود را.

روز شنبه, آوریل 20: نسخه قبلی این داستان توصیف یک برش خشن از موزیک ویدئو. برش نهایی شده است به شدت تغییر کرده و این نسخه از این داستان نشان می دهد که.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن