افزایش بازدید سایت راهنمای کامل

افزایش بازدید سایت با 7 روش موثر همیار وردپرس

طبق آمار سایت Hubspot که بر اساس تحقیقی در همین موضوع ارائه شده است، 61 درصد از بازاریابان ابراز کرده‌اند که بزرگ‌ترین چالش آن‌ها ایجاد ترافیک و لید در سایت است. راه های افزایش بازدید سایت لیستی از فعالیت‌های پایان‌ناپذیر است و در عین حال کاری است که به‌ نتیجه ‌رسیدنش کمی طول می‌کشد. مسیرهای زیادی وجود دارد که مشتریان آینده شما می‌توانند برای رسیدن به وب‌سایت شما طی کنند؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که بهترین مسیر را برای کسب‌وکارتان پیدا کنید. در سه ماه آینده، یکی از این روش‌ها را در استراتژی تولید محتوای خود امتحان کنید تا شاهد افزایش قابل توجه ترافیک وب‌سایت‌تان باشید. اگر کسب‌وکار شما از نوع فیزیکی است، سئوی محلی برایتان یک ضرورت محسوب می‌شود و یکی از راه های افزایش بازدید سایت خواهد بود.

هنگام انتخاب یک رهبر فکری، گزینه شما نباید لزوماً شناخته‌شده‌ترین فرد باشد. معمولآً در هر حوزه‌ای چندین فرد معتبر فعالیت می‌کنند که حرف‌های خردمندانه‌ای برای به‌اشتراک‌گذاشتن دارند. حتی اگر این رهبران فکری در حوزه‌ای کاملاً متفاوت با آنچه شرکت شما در آن تخصص دارد فعالیت داشته باشند، باز هم دانش بالایی دارند که می‌تواند برای خوانندگان شما مفید باشد. وقتی مردم سوالی را به‌صورت آنلاین می‌پرسند، دوست ندارند که لینک یک اسپم را‌ دریافت کنند یا با شعارهای خودمحورانه روبه‌رو شوند. مجموعه آسان ادوردز متشکل از تیمی کوچک با 2 دفتر در تهران و استانبول است که از سال 1396 در زمینه تبلیغات بر بستر اینترنت فعالند. مجموعه آسان ادوردز با اخذ نمایندگی گوگل ادز در کشور ترکیه و انگلیس می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن اکانت گوگل ادز شما را بر روی ایمیل خودتان ست کرده و آن را با کمترین هزینه، شارژ کند.

در شبکه‌های اجتماعی نیز وبسایتتان را تبلیغ کنید و با راهکارهای مختلف در مخاطبین رغبت ایجاد کنید که به وبسایتتان نیز مراجعه کنند. اینستاگرام، لینکدین، توئیتر و کانال‌های تلگرامی از مهم‌ترین شبکه‌هایی هستند که این روزها در اختیار شما می‌باشند تا بتوانید در جهت رشد وبسایتتان از آن ها کمک بگیرید. تحقیقات نشان داده‌اند که استفاده از مطالبی با محتوای طولانی، شانس دریافت «بک‌لینک‌» را از سایت‌های دیگر بیشتر می‌کند و همین امر موجب افزایش ترافیک ورودی به سایت و افزایش بازدید گوگل خواهد شد. با این وجود هیچ قانونی وجود ندارد که تعداد کلمات مورد نیاز را برای یک محتوا مشخص کند تا به کمک آن، بازدید بیشتری از گوگل کسب کنید. اگر شناخت مناسبی بر مخاطب خود نداشته باشید ممکن است محتوایی تولید کنید که همه این موضوعات را پوشش دهد. در نهایت، این محتوای تولیدی رتبه مناسبی را در گوگل کسب نمی‌کند و افزایش بازدید گوگل را به همراه نخواهد داشت چراکه محتوای ارائه شده برای کاربر هدف، بهینه‌سازی نشده است.

هرکدام از ما برای هر خرید نه ‌چندان مهمی هم یک بار در گوگل جستجو کرده و سعی می‌کنیم اطلاعاتی در مورد محصول موردنظر، انواع و قیمت آن به دست آوریم. البته انتشار مطلب در سایت‌های مختلف قدری با رپورتاژ آگهی تفاوت دارد اما هریک ماهیت مشابهی دارند و آن هدایت ترافیک به سمت وب‌سایت اصلی است. انتشار مطالب متنوع در سایت‌های مختلف سبب می‌شود تا محتوای خود را در اختیار جامعه گسترده‌تری قرار دهید. حتی با مقاله‌نویسی در لینکدین هم می‌توانید ترافیک مناسبی را به سایت خود هدایت کنید که البته این امر نیازمند آشنایی بیشتر با بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است. با این وجود، تولید محتوا در رسانه‌ای مثل لینکدین، گزینه رایگان و مناسبی برای هدایت ترافیک به شمار می‌آيد.

یکی از روش‌های عالی در افزایش بازدید سایت، پاسخ به سوالات و مشکلات مخاطب در محتوای تولیدی است. یعنی بررسی کنید که مخاطبین شما چه سوالاتی می‌پرسند و چه مشکلاتی را مطرح می‌کنند. مزیت انتشار چنین مطالبی این است که دقیقا مخاطب هدف خود را جذب می‌کنید. البته فراموش نکنید سایت‌های دیگر در صورتی حاضر به انتشار مطالب و لینک شما خواهند بود که محتوایی باکیفیت و جذاب تولید کرده باشید. سایت همکار محتوای جذاب به مخاطبان خود می‌دهد و سایت شما هم می‌تواند مخاطب زیادی را به خود جذب کند.

از این طریق می‌توانید با ارائه اطلاعات مفید به کاربر، محصولات خود را در محتوا معرفی و کاربر را به سایت هدایت کنید؛ همچنین درج رپورتاژ در رسانه‌های معتبر منجر به افزایش رتبه سایتتان در گوگل می‌شود. زمانی که بازدیدکننده‌ای وارد وب‌سایت شما می‌شود باید نهایت تلاش خود را برای حفظ او انجام دهید به گونه‌ای که سایر مطالب شما را نیز مطالعه کند. لینک‌های داخلی به لینک‌هایی می‌گویند که در داخل مطلب، به سایر مطالب وب‌سایت خود لینک شده باشند. زمانی که مخاطب مطالب شما را مطالعه و از سایر صفحات شما بازدید کند، در نهایت، علاوه بر افزایش احتمال «تبدیل» (Convert)، حضور و بازدید او از سایت شما بیشتر می‌شود. این امر به بهبود رتبه در موتورهای جستجو و به دنبال، افزایش بازدید سایت کمک می‌کند. استفاده از خوانندگان و مشتریان فعلی روش مناسبی برای افزایش بازدید سایت به شمار می‌آید.

به طور مثال در تصویر زیر می‌توانید نحوه دسته‌بندی محتوا برای یک برنامه ورزشی را مشاهده کنید. چنانچه قصد یادگیری و آموزش ویدیویی گوگل آنالیتیکس را دارید، می توانید از آموزش های رایگان آکادمی کلیک اول استفاده کنید. سیاری از سایت‌ها هستند که به صورت غیر مستقیم به معرفی و تبلیغات چیزی می‌پردازند. هشتگ از مواردی می‌باشد که در زمان استفاده از آن، هم باید به استانداردها توجه کرد وهم باید از زیاده روی در این کلمات به شدت جلوگیری نمود. برای ضبط ویدیو به تنها ابزار که نیاز دارید یک میکروفون برای ضبط صدای شما است. ‌افزارهای زیادی هستند که به شما این امکان را می‌دهند از هفته دسکتاپ کامپیوترتان فیلم بگیرید.

در صورتی که سایت شما وردپرس است می توانید از ابزار W3 Total Cache و WP Center Cache استفاده کنید. تبلیغات در اینستاگرام یک روش مطمئن در افزایش بازدید از سایت است که از طریق هشتگ “#” می توانید ترافیک سایت را افزایش دهید. نکته قابل توجه در تبلیغات اینستاگرام این است که از تبلیغات برای همه پست های اینستاگرام استفاده نکنید. برای این کار می توانید 3 پست مفید و کاربردی منتشر کنید و سپس یک پست تبلیغاتی. مورد بعدی در ترفند های کاربردی افزایش بازدید سایت که به نظرم زیاد به آن توجه نمی‌شود.

با این هشدار می‌توانید از همین الان تلاش‌هایتان را با بالا بردن بازدید سایت شروع کنید. بازاریابی محتوا در واقع ارائه اطلاعات ارزشمند به مخاطب و راهنمایی او است؛ در حالی‌که این محتواها در جهت اهداف برند حرکت می‌کنند. توسط ویدیو، پادکست و کتاب‌های دیجیتال (PDF)، می‌توانید در این مسیر قدم بگذارید و مخاطبان بسیاری را با خود همراه کنید. یک تصویر ذهنی از مشتریان احتمالی در نظر بگیرید و پرسونا مخاطب را ترسیم کنید؛ سپس با انجام تحقیق کلمات کلیدی، آنچه را که او به‌دنبال آن است را در سایت پوشش دهید. یک بازاریابی محتوا موثر شامل ترسیم مراحل سفر مشتری، ایجاد شخصیت، تحقیق کلمات کلیدی، تجزیه‌و‌تحلیل شکاف محتوا و یافتن کم‌وکاستی‌های آن است.

نمایش‌داده‌شدن وب‌سایت شما در موتورهای جستجو یکی از راه‌های افزایش بازدید سایت است. افزایش بازدید سایت یکی از مواردی است که بسیاری از صاحبان سایت های فروشگاهی، تبلیغاتی و مجله ای به دنبال آن هستند. افرادی که مغازه و یا فروشگاهی دارند هر روزه به دنبال افزایش مشتریان خود هستند زیرا باعث افزایش میزان درآمد آن ها می شود. حال سوالی که در این قسمت به میان می آید این است که چگونه باعث افزایش بازدید در گوگل بشویم؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با انواع روش های افزایش بازدید از جمله خرید کلیک گوگل آشنا شوید. بنابراین بهتر است که روش های گوناگونی را متناسب با سایت و کسب و کار خود امتحان کنید تا پس از بررسی نتیجه دلخواه حاصل شود. در صورتی که شما تجربه‌ای در زمینه افزایش بازدید سایت دارید، می‌توانید آن را از بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

از طرفی محتوای جدید، فرصتی برای تبلیغ محصولات و خدمات شما و همچنین تعامل با دیگر کاربران و دریافت نظرات آنها خواهد شد که این امر در بهبود کیفیت سایت بسیار مؤثر است. معمولا اکثر افراد به برندهایی اعتماد می کنند و وارد سایتشان می شوند که نام آن ها را از قبل شنیده اند یا در یبلبوردها و تبلیغات اینترنتی و … آن را دیده اند. در چنین مواردی احتمال کلیک روی برندها شناخته شده بسیار افزایش می یابد. با برند سازی افراد بیشتری کسب و کار شما را می شناسند و احتمال کلیک افزایش می یابد. این نکته را هم توجه کنید اگر جزو سایت های تازه تاسیس هستید، استفاده از کلمات کلیدی کوتاه به دیده شدن شما کمک نمی کند.

طبق تحقیقاتی که سایت DataBox.com انجام داده و در گزارشاتی که سایت Hubspot.com هم تایید و منتشر کرده است، احتمال خرید بازدید کنندگانی که از طریق سایت هایی مانند گوگل وارد سایت ما می شوند، بیشتر است. طبق این تحقیقات حتی این آمار از سایت هایی که تبلیغات کلیکی گوگل را هم انجام داده اند، بالاتر است. کارشناسان مختلفی به صورت فریلنسر با مجموعه پونیشا همکاری دارند و شما می‌توانید در زمینه‌های مورد نیاز خود از طراحی سایت گرفته تا تولید محتوا از این کارشناسان کمک بگیرید. معرفی سایت به موتورهای جستجو و ایندکس کردن سایت نیز از جمله عواملی است که در افزایش ورودی از گوگل تأثیر دارد. به همین دلیل باید از پلتفرمی کمک بگیریم که متن‌های مناسبی را با رعایت تمامی موارد گفته شده آماده کند و هزینه معقولی را هم برای این کار دریافت کند.

در این مطلب قصد داریم در مورد ترفندهای رایگان افزایش بازدید سایت از گوگل صحبت کرده و به رشد وب سایت و کسب و کار اینترنتی شما کمک کنیم. مدیران سایت ها که از آن ها با عنوان وب مستر نام برده می شود، همواره در پی استفاده از راهکارهایی هستند که از طریق آن بتوانند گام موثری را در زمینه افزایش بازدید وب سایت از گوگل بردارند. ویرگول، لینکدین، مدیوم و غیره از پلتفرم‌های رایگانی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای انتشار محتوا و قرار دادن لینک خود در این پلتفرم‌ها استفاده کنید. به این ترتیب هم بک‌لینک سازی مفیدی می‌کنید و گوگل سایت شما را به عنوان مرجعی مفید می‌شناسد و هم کاربران برای خواندن ادامه مطالب شما به سایتتان وارد خواهند شد. راه‌های مختلفی برای افزایش بازدید گوگل وجود دارد که برخی از آن‌ها رایگان و برخی از این روش‌ها پولی هستند.

به طور مثال، زمانی که ریلز اینستاگرام معرفی شد، تعامل بسیاری را برای افرادی فراهم کرد که در همان ابتدا از آن بهره برند. هدف ما در کلیک اول، ارائه بستری مناسب برای وب مستران عزیز است که بتوانند مجموعه ای از خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ، افزایش ترافیک سایت و همچنین شبکه های اجتماعی را به سادگی دریافت کنند. که به آن شبکه توزیع محتوا هم گفته می شود یک سیستم یکپارچه از سرورهای پر سرعت برای میزبانی داده های سایت است که تاثیر و رابطه مستقیمی روی سرعت سایت و افزایش رتبه آن دارد. شبکه توزیع محتوا باعث می شود که دسترسی به منابع سایت با سرعت و روند بهتری برای کاربران ارسال و دیده شود. با راه اندازی این سیستم کلیه کاربران در سراسر دنیا می توانند به داده های سایت با سرعت بالایی دسترسی داشته باشند.

در کنار سئو داخلی، بخشی از فعالیت‌های بهینه‌سازی سایت شامل سئو خارجی یا  سئو off page است. سئو off page فعالیت‌هایی است که در خارج از سایت انجام می‌دهید تا آن را به دیگران و مخصوصا موتورهای جستجو بشناسانید. از جمله مهم‌ترین اقدامات موردنیاز در سئو خارجی، لینک‌سازی و گسترش آگاهی از برند شما است. اما علاوه بر سئو داخلی و خارجی، دسته دیگری از فعالیت‌های بهینه‌سازی سایت به سئو تکنیکال معروف‌اند. سئو تکنیکال شامل اقدامات فنی مثل اصلاح لینک‌های شکسته، ایجاد SITEMAP و استفاده از متا تگ‌های زبان می‌شود. سرعت سایت شما باید زیاد باشد؛ به‌این‌معنا که خیلی سریع، سایت و صفحات آن به کاربر نمایش داده شود؛ این موضوع یکی از پارامترهای مهم برای گوگل و کاربران است.

ساخت کمپین های مناسب و حرفه ای برای خرید بازدید در پنل کاربری کلیک اول، نظارت بر نتایج و انجام بهبودهای مستمر در سایت از جمله اقداماتی هستند که می توانند به موفقیت شما در این زمینه کمک کنند. برای مثال، ویدیوهای کوتاه و تصاویر در اینستاگرام و فیسبوک عملکرد بهتری دارند، در حالی که محتوای متنی تخصصی می تواند در لینکدین مورد توجه قرار گیرد. با شناخت ویژگی های هر پلتفرم و تطبیق محتوا با آن، می توانید بازدید سایت خود را به طور چشمگیری افزایش دهید. نوشتن محتوایی که خاص باشد و دیگران را ترغیب به لینک کردن شما کند سخت است؛ اما می‌توانید با اضافه کردن اینفوگرافی‌های جذاب و استفاده از استراتژی تولید محتوای 10x به این نقطه هم برسید. به استفاده از این روش‌ها، احتمال به‌اشتراک‌گذاری مطالب افزایش می‌یابد و این موضوع منجر به افزایش بازدید سایت خواهد شد.

دکمه‌های اشتراک‌گذاری را می‌توانید در پایان مقاله‌ها یا بخش‌های مختلفی از سایت قرار دهید. این دکمه‌های ساده امکان بازنشر شدن مقاله‌های شما در رسانه‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد. به همین خاطر اگر می‌خواهید شاهد افزایش بازدید سایت باشید، باید سرعت بارگذاری وب‌سایتتان را تا جای ممکن افزایش دهید. گوگل با ابزار Page Speed ‌‌Insights عملکرد وب‌سایت شما را ارزیابی کرده و به آن امتیاز مشخصی می‌دهد. خودتان هم می‌توانید با ابزارهایی مثل Lighthouse سرعت سایت را بر دو بستر موبایل و دسکتاپ بسنجید. این کار را خصوصاً برای صفحات Home، کتگوری محصولات، صفحات محصول، صفحه مقالات و لندینگ‌ها انجام دهید.

تولید محتوای باکیفیت، به تنهایی کافی نبوده و امیدواریم که مردم، این مسئله را درک کنند. یکی از بهترین روش های افزایش بازدید سایت را می‌توان استفاده از کانال‌های شبکه های اجتماعی به منظور تبلیغ محتواهای تولیدی دانست. با این حال، پیاده سازی ترفندهای افزایش بازدید سایت چالش های خاص خود را دارد. رقابت شدید در فضای آنلاین، تغییرات مداوم الگوریتم های جستجو، و نیاز به به روز نگه داشتن استراتژی های بازاریابی از جمله این چالش ها هستند. اگر می‌خواهید سراغ ترندهای اجتماعی بروید، این کار را در شبکه‌های اجتماعی انجام دهید.

بهینه‌سازی تاریخی باید بخشی از استراتژی کلی وبلاگ‌‌نویسی شما باشد – نه استراتژی اصلی. تبلیغ خبرنامه ایمیلی در رسانه‌های اجتماعی، چه از طریق یک پست یا مسابقه/هدیه، یک راه عالی برای تبدیل دنبال‌کنندگان فعلی به مشترک است. همه جزییات مربوط به مشتریان احتمالی را به خوبی شناسایی کنید؛ از عنوان شغلی، سن، جنسیت، طبقه اجتماعی و تحصیلات تا نیازها و نقاط ضعف‌. شما با تحلیل و بررسی هر یک از این روش ها می توانید نقاط قوت و ضعف استراتژی خود را بشناسید و روی بهبود هر یک از آن ها کار کنید. اگه خبرنامه فقط شامل لینک آخرین پست های تو باشه، جذابیت چندانی برای کاربر نداره.

در این پست روش‌های کلیدی و اصلی برای افزایش بازدید سایت را به شما معرفی می‌کنیم. «صفحه فرود» یا همان Landing Page را می‌توان روشی مناسب و رایگان برای افزایش ترافیک به شمار آورد. خدمات کاپریلا در دو بخش «ناشر» و «تبلیغ‌دهنده» به کاربران ارائه می‌شود. فرض کنید که به کمک روش‌های بازاریابی رویداد بخواهید رویدادی را برگزار کنید. برای این کار نیز مطلب علمی یا فنی را در سایت خود منتشر می‌کنید تا اطلاع‌رسانی بهتری برای بازدیدکنندگان فراهم کرده باشید. همچنین، ممکن است محصولاتی مرتبط با مطلب نوشته شده هم داشته باشید و بخواهید در طول متن، تبلیغاتی برای آن انجام دهید.

جالب است بدانید در حال حاضر بیش از 500 میلیون ساعت ویدئو روی یوتیوب آپلود شده است. این آمار نشان‌دهنده میزان محبوبیت و اثرگذاری ویدئوها در جذب مخاطب است. استفاده از محتوای صوتی و تصویری در سایت نه ‌تنها باعث تعامل بیشتر مخاطبان با سایت شده بلکه می‌تواند افزایش بازدید سایت را هم به ‌دنبال داشته باشد. امروزه با قابلیت‌های Reels اینستاگرام و Short یوتیوب، می‌توانید ویدیوهای کوتاه بسازید و در آن به نمایش محصولات یا خدمات کسب‎‌و‌کارتان بپردازید. در این مدت کوتاه، به‌ راحتی می‌توانید مزیت خدمات خود را به کاربر معرفی و همچنین ویدیوها را در یوتیوب و آپارات قرار دهید و لینک آن را در سایتتان درج کنید.

تنوع در محتوا به شما این امکان را می دهد تا نیازهای متنوع مخاطبان خود را پوشش دهید. مقالات وبلاگ برای ارائه اطلاعات دقیق و آموزشی مناسب هستند و می توانند به بهبود سئو و جذب ترافیک ارگانیک کمک کنند. ویدیوها، از سوی دیگر، به دلیل جذابیت بصری خود، قدرت بیشتری در جذب و نگه داشتن مخاطب دارند. همچنین، پادکست ها برای کاربرانی که ترجیح می دهند به جای خواندن، گوش دهند، ایده آل هستند. اینفوگرافیک ها نیز با ترکیب اطلاعات پیچیده در قالبی ساده و بصری، می توانند به درک بهتر موضوعات کمک کنند. راهکار بعدی برای افزایش بازدید سایت با شبکه‌های اجتماعی، اضافه کردن دکمه‌های اشتراک‌گذاری به سایت است.

نوشتن محتواهای تخصصی و طولانی‌تر با روش خوشه‌ای (Pillar Cluster) باعث افزایش اعتبار نوشته‌های شما می‌شود. شما می‌توانید یک صفحه اصلی (Pillar) ایجاد کنید که یک پست وبلاگ طولانی است که به طور گسترده تمام جنبه‌های یک موضوع را پوشش می‌دهد. سپس، محتوای خوشه‌ای (Cluster) را بنویسید که کلمات کلیدی بلندی را هدف قرار می‌دهد که نشان می‌دهند یک موضوع را به طور کامل پوشش داده‌اید. این مقاله‌ها باعث افزایش حضور کاربر در سایت شما می‌شوند؛ در نتیجه از نظر گوگل سایت شما معتبر خواهد بود. چه صاحب یک فروشگاه اینترنتی باشید یا یک وبلاگ ساده، فرقی نمی‌کند افزایش بازدید سایت در گوگل، یک هدف مشترک بین صاحبان وب‌سایت‌ها و بازاریابان دیجیتال است. وب‌سایت شما ویترین فروشگاه آنلاین شماست، جایی که بازدیدکنندگان می‌توانند در مورد محصولات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند، به برند شما اعتماد کنند و در نهایت به مشتری تبدیل شوند.

گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید. در تحقیق کلمات کلیدی اصولی برای تولید محتوا توصیه می شود که از کلمات کلیدی کوتاه و متوسط استفاده کنید. این کار باعث می شود که با کلمات کلیدی خاص و در محدوده خاص تری دیده شوید. کلمات کلیدی بلند (Long Tail Keywords)، رقابت کم تری بر سر آن ها وجود دارد.

همچنین، داشتن استراتژی‌های متنوع برای فعالیت در رسانه‌های اجتماعی و استفاده از رسانه اجتماعی مناسب خیلی مهم است. نه فقط فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر؛ بلکه پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب یا پینترست هم می‌توانند ترافیک زیادی را برای سایت شما ایجاد کنند. استفاده از رسانه‌های اجتماعی به‌صورت ارگانیک، استراتژی جدیدی نیست، اما مؤلفه‌ای است که بازاریابان باید به آن توجه کنند. علاوه بر پست گذاشتن در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید از استوری‌های اینستاگرام (قابلیت swipe up)، ویدیوی لایو، IGTV یا مسنجر فیس‌بوک نیز استفاده کنید. نکته کلیدی درباره موفقیت در جذب ترافیک برای سایت از طریق رسانه‌های اجتماعی ارگانیک این است که زودتر از همه سراغ قابلیت‌های جدید آنها بروید. پستی را که ایجاد کرده‌اید در رسانه‌های اجتماعی و خبرنامه‌های ایمیلی تبلیغ کنید تا بازدید بیشتری داشته باشید.

یا این‌که در مثال دیگری، محتوایی ویدیویی را در گذشته منتشر کرده‌اید و بازدید مناسبی را کسب کرده است. در مرحله بعد با استفاده از تکنیک‌های ساخت پادکست می‌توانید این ویدیو را به یک پادکست مناسب تبدیل کنید. تمامی این موارد در نهایت به افزایش بازدید سایت و حضور شما در فضای اینترنت کمک می‌کند. اگر می خواهید برای بالا بردن بازدید سایت خود اقدامی اصولی انجام دهید، روش های رایگان و اعتباری زیادی پیش روی شماست. دسترسی و اتصال به اینترنت در هر نقطه و هر زمان از شبانه روز به راحتی امکان پذیر است و به همین دلیل طبق بررسی های انجام شده، بیش از 70 درصد کاربران از تلفن همراه برای جستجو استفاده می کنند. به همین دلیل، لازم و بسیار ضروری است که روی نسخه موبایلی سایت و ریسپانسیو بودن آن سرمایه گذاری کنید.

زمانی که این مدل به درستی بکار گرفته شود به کاربران کمک می‌کند که با بررسی سایت به راحتی به موضوعات مختلف دسترسی داشته باشند و ترافیک صفحات مختلف را افزایش دهند. پس از شبکه‌های اجتماعی را بسیار جدی بگیرید و برای افزایش بازدید سایت تان از این شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام استفاده کنید و هدف اصلی آن تولید محتوای با کیفیت باشد. ۱- مرحله اول در سئو و بهینه سازی سایت انتخاب کلمات کلیدی است، البته در مباحث بالا در مورد راه و روش های انتخاب کلمات کلیدی صحبت کردیم. اولین روش در افزایش بازدید سایت نوشتن مقالات پربازدید برای سایتتان است. در اولین قدم باید شما برای موضوعات اصلی کسب و کارتان که طرفدار زیادی دارد شروع به تولید محتوای حرفه ای کنید و مقالات جامع تولید کنید.

به طور مشابه اگر ترافیک مناسبی به سمت وب‌سایت نداشته باشید، فروشگاه اینترنتی شما نیز روند خوبی را طی نخواهد کرد. از کلمات متداولی که خوانندگان انتظار آن را دارند استفاده کنید، استفاده از جلمات طولانی و کلمات فانتزی خوب نیست، بلکه باید در مقالات خود از یک زبان ساده استفاده کنید که همه بتوانند آن را درک کنند. تحقیقات نشان داده که سادگی در خوانایی توانایی آن را دارد که در افزایش بازدیدکنندگان شما تاثیر بسازایی بگذارد. چهره ها توانایی آن را دارند که توجه بازدیدکنندگان را جلب کنند، اما تنها راه کنترل و هدایت چشم بازدیدکننده نیستند. باید بدانید که حتی یک پیکان ساده در جذب CXL چشم بازدیدکنندگان یک عنصر قدرتمند در صفحه هستند. اگر می خواهید بازدیدکنندگان شما به چیزی نگاه کنند، با فلش به آن اشاره کنید.

اگر واقعا می‌خواهید سایت شما در فضای کسب‌وکارتان حضوری پررنگ داشته باشد و برندی درخشان از خودتان بسازید، هیچ‌وقت ارتباط با هم‌صنفی‌ها را پشت گوش نیندازید. سعی کنید سایت‌های برتری که در حوزه کسب‌وکار شما فعالیت دارند را شناسایی کرده و همکاری با آن‌ها را آغاز کنید. یکی از بهترین استراتژی‌ها برای افزایش بازدید سایت انتشار پست مهمان در سایت‌های دیگر است. تصور کنید سایتی در همان حوزه کسب‌وکار شما در حال فعالیت بوده و مخاطبان زیادی دارد. اگر بتوانید مطلبی در این سایت منتشر کنید و در آن لینک‌هایی به سایت خودتان بدهید، چقدر می‌توانید کاربران زیادی را به سایت خود جذب کنید.

ریچ اسنیپت‌ها اطلاعات بیشتری راجع به صفحه وب‌سایت در نتایج جست‌وجو نشان می‌دهند. این اطلاعات شامل قیمت محصول، امتیاز صفحه، نظرات درج‌شده و… هستند و در صفحه نتایج ظاهر می‌شوند. یک مطالعه توسط Search Engine Land نشان داد که این ویژگی می‌تواند تا 30% کلیک روی سایت شما را افزایش دهد. قراردادن این امکان در صفحه بسیار ساده‌ است؛ اما شما را از رقبا متمایز می‌کند. این ویژگی با عنوان Schema Markup در سایت‌ها شناخته می‌شود که با نصب یک افزونه هم قابل پیاده‌سازی است.

نمونه‌هایی از تبلیغات کلیکی را در سایت‌های خبری یا سایت‌های دانلود فیلم و موسیقی دیده‌اید. اگر محصول یا خدمات خاصی دارید، می‌توانید چند بنر تبلیغاتی (تبلیغات بنری گوگل) برای آن‌ها آماده کنید و سپس سراغ اجرای تبلیغات کلیکی بروید. برای اینکه با گوگل ترافیک سایتتان را افزایش دهید، نیاز نیست فقط به سئو اکتفا کنید؛ خصوصاً که سئو یک مسیر بلندمدت است. اگر به دنبال روش کوتاه‌مدتی برای جذب ترافیک از گوگل هستید، باید سراغ تبلیغات گوگل ادز بروید. در این صورت به ازای هر کلیکی که از گوگل دریافت می‌کنید، باید مبلغی را بپردازید.

ما به شما ترفند های کاربردی افزایش بازدید سایت در این مقاله آموزش خواهیم داد. افزایش تعداد کامنت ها مربوط به محتوای که تولید کردید باعث بهبود افزایش بازدید سایت تان می شود. برای تولید محتوا آسمان خراش سعی کنید از تصاویر و ویدیوهای هم ارتباط با موضوعی محتوا تولید گردید استفاده کنید. برای اینکه در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید و از طریق آن بازدید سایت خود را افزایش دهید، باید در صنعت خود یک مرجع باشید. اگر وب‌سایت‌هایی با اعتبار بالا به سایت شما لینک می‌دهند، این به شما اعتبار بیشتری می‌دهد.

حالا باید از همین مقاله به آخرین مدل گوشی آیفون که تو فروشگاه داری لینک بدی. قبلا برای اینکه شماره تلفن یه فروشگاه یا پزشک رو پیدا کنیم، به ۱۱۸ زنگ میزدیم. اما الان گوشی رو برمیدارم و با یه سرچ ساده توی گوگل، شماره، آدرس و هر اطلاعات دیگه ای رو به راحتی و سرعت پیدا میکنیم. پس نباید انتظار داشته باشی که یک شبه بازدید سایتت از این رو به اون رو بشه. هر کدوم از کاربران سایت ویژگی ها، خواسته ها و نیازمندی های مختص به خودشون رو دارن. – محدود کردن تعداد درخواست‌هایی که یک IP می‌تواند در یک بازه زمانی مشخص ارسال کند، می‌تواند به کاهش ترافیک رباتیک کمک کند.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری