کریستین Riel خیره شد در لیست خرید بر روی تلفن همراه خود را در همان راه لوئیس و کلارک ممکن است پس از مطالعه نقشه های خود را جستجو برای یک مسیر روشن به جلو در حالی که امیدوار به جلوگیری از هر گونه غیر ضروری پس گرد.
به Riel یک دبیرستان junior گسترده راهرو یک Albertson فروشگاه مواد غذایی در سانتا کلاریتا تقریبا به عنوان دلهره آور به عنوان untamed غربی اقیانوس آرام باید به نظر می رسید به دو کاشفان.
"من نمی دانم که چگونه به فروشگاه" Riel, 16 گفت: با یک آه سنگین یادآوری زودتر سوپرمارکت اجرا است که نزدیک به سه ساعت به طول انجامید.
نه از این سفر و نه هیچ یک از سرخوردگی آنها آورده بود برای هر کسی که او می داند. به جای Riel پوشیدن یک کاغذ آبی, ماسک صورت و سفید, لاستیکی, سرمایه گذاری بیشتر روز به فروشگاه برای غریبه که نمی تواند خانه را ترک کنند در حالی که رمان coronavirus طعمه, پیر رنجور و یا کسانی که در غیر این صورت شکننده سیستم ایمنی بدن.
تبلیغات
و او به تنهایی است. شش فوت تامین, free دانشجو-led و خدمات است که طول می کشد نام خود را از این جدایی نیاز اجتماعی فاصله استفاده شده بیش از 100 داوطلب برای ارائه بیش از $27,000 از مواد غذایی به 260 خانه های هدفمند در مناطق لس آنجلس در شش هفته. یک گروه دیگر از توسعه یک پلت فرم است که اجازه می دهد تا همسایگان برای کمک به یکی دیگر از درخواست و یا اهدای سخت به پیدا کردن کالا و خدمات است.
در زمانی که بسیاری از بزرگسالان شده است در سمت چپ احساس اضطراب و ضعف گسترش COVID-19 و اختلال در زندگی عادی آن باعث شده است که دانش آموزان از شش سانتا کلاریتا دره مدارس باید پا به خالی ارائه بحرانی کمک به بسیاری از که نیاز داره برآورده نشده. تحویل سرویس در خدمت سانتا کلاریتا در شهرستان سن فرناندو و غرب لس آنجلس.
"بسیاری از پدر و مادر فقط فکر می کنم ما همیشه در تلفن های ما یا همیشه بازی" گفت: Avi Basnet یک 16 ساله والنسیا بالا junior نوشت که بسیاری از برنامه نویسی برای عرضه همسایه وب سایت. "این واقعا خوب برای اثبات آنها اشتباه است. که ما در واقع می تواند مانند یک تفاوت در جهان است."
تبلیغات
ایده هایی برای شش پا راه حل ها آغاز شده و با زو Monterola و اریک لو juniors در رقیب دبیرستان که با هم مورد مطالعه در جهانی دبستان آکادمی یک بعد از مدرسه برنامه nestled در کنار فیزیوتراپ در یک وصف ناپذیر مرکز نوار. معدل درسی بر مشارکت جامعه پس از روز پس از سانتا کلاریتا دبیرستانهای قفل شد در اواسط ماه مارس دانش آموزان در حال حاضر طوفان مغزی فرصت های داوطلب که دیوید Najar آکادمی بنیانگذار مربوط به یک داستان در مورد یک همسایه ترک توجه داشته باشید به درخواست او اگر او نیاز به هر چیزی.
Monterola و لو که معدل می تواند به گسترش این ایده جامعه گسترده و به سرعت توسعه برنامه آن را به اتفاق می افتد. مشتریان می توانید به شش فوت تامین, وب سایت خود را ارائه نام و آدرس و شماره تلفن و یک لیست خرید با درخواست است که می تواند به عنوان ساده به عنوان "نان همبرگر" و یا دقیق به اندازه کافی شامل نام تجاری و اندازه و طعم. مشتریان همچنین می توانید درخواست کالا از یک بازار خاص با یک سفر اخیر نیاز به توقف در فروشگاه های مختلف.
مسلح با این اطلاعات گروه اعزام دانش آموزان به جمع آوری کالا و پرداخت هزینه برای آنها و ارائه آنها را به مشتری مقابل درب پیام کوتاه یک کپی از رسید به طوری که آنها می توانند بازپرداخت آنلاین. و اگر آنها هیچ تماس فیزیکی با مشتریان دانش آموزان فراموش دریافت ایمیل.
"وجود دارد بسیاری از فعل و انفعالات است که آن را به ارزش آن است" گفت: Riel به یاد با تشکر از شما توجه داشته باشید یک مرد تحت درمان سرطان در سمت چپ خود را درب. "بدیهی است که شما نمی دانید که مشتری خود را که به خوبی. اما زمانی که ما درک که آنها واقعا هستند افرادی که شما نیاز به کمک این چیزی است که ساخته شده آن را واقعا انجام شده است.
تبلیغات
"من در هیئت مدیره از شروع."
در یک هفته اخیر بعد از ظهر Riel با دو لیست خرید در یک برنامه در تلفن همراه rendezvoused در یک سوپر مارکت و پارکینگ با Krysta مندوزا و Shaira Busnawi همکلاسی در غرب تگزاس در استیونسون در مرتع پرورش احشام.
نقاب و دستکش دختران آغاز شد و در بخش تولید جای خود غلت بزنید سر کاهو دو گوجه فرنگی و آووکادو به سبد خرید زمانی که Riel تلفن پینگ. مشتری یک معلم بازنشسته به نام شیدا Gilpin می خواستم برای اضافه کردن برخی از توت فرنگی به سفارش خود را پس از Riel برداشت یک سبد و پیامک Gilpin یک عکس برای تصویب.
تبلیغات
بسیاری از سفرهای خرید هستند معمول با گل اغلب مورد عجیب و غریب. اما Busnawi که متهم نزدیک به 2000 دلار ارزش مواد غذایی به کارت اعتباری در 16 سفر گفت: او هنگامی که خواست به خرید یک مورد از شراب.
"من گفتم:" من نمی دانم اگر شما می دانید, اما من هنوز 16,'" گفت: Busnawi که بزرگترین منظور تخلیه 438 دلار از یک حساب بانکی او ساخته شده است به تنیس, درس در یک پارک.
خرید سفرهای او می گوید: "باید باز جهان کاملا جدید برای من است. من همیشه در زندگی خود من کمی حباب. من نمی دانم که چگونه بد این همه گیر شد."
تبلیغات
در حال حاضر با بسته او همچنین داوطلبان با Riel در یک پناهگاه بی خانمان محلی; مندوزا یک تشویق کننده است معاون رئیس جمهور از یک گروه است که با این نسخهها کار با نیازهای ویژه کودکان در یک مدرسه ابتدایی.
"ما یک شعار از رابطه, دقت, ارتباط گفت:" علامت گذاری کرافورد اصلی در غرب تگزاس. "روابط همیشه اول [و] داوطلبانه و بازگشت دادن است و جعل یک رابطه مثبت با مردم و جامعه شما هستند.
"من امیدوارم که این چیزی است که ما الهام بخش در مدرسه ما."
تبلیغات
در نیمه راه به Albertsons بازدید از دختران ازدحام نزدیک به اندازه کافی برای شنیدن یک دیگر را از طریق ماسک خود را با Riel اعزام Busnawi در یک ماموریت برای پیدا کردن روغن زیتون در حالی که مندوزا سر در جهت مخالف در جستجوی چیز دیگری است.
سانتا کلاریتا ثروتمند جامعه اتاق خواب حدود 35 مایلی شمال لس آنجلس است بهترین و شناخته شده برای Six Flags Magic Mountain پارک تفریحی و آن 100 مایل از مسیرهای پیاده روی پیاده روی و دوچرخه سواری مسیرهای بنابراین ساکنان که شش پا منابع در خدمت فقیر هستند; آنها فقط نمی تواند به خرید برای خود. این یک مسئله ای است که اعتصاب نزدیک به خانه برای Mendoza, 17 که پدر و مادر هر دو مبتلا به دیابت ترک آنها را با خطر بیشتری از عوارض باید آنها COVID-19.
"من فقط تصمیم من این همه وقت آزاد. چرا داوطلب ؟ " او گفت:. "در پایان روز ما به یک پیام متنی و آنها خود را به ما بگویید داستان و آن آسانسور شما. شما فقط مانند "من می خواهم به انجام دوباره آن را'."
پس از یک ساعت از خرید دختران را پر کرده اند دو دستور با Riel شارژ $183.09 به پدر و مادر خود را' کارت اعتباری. پس از بسته بندی مواد غذایی به تنه Busnawi قرمز مرسدس آنها را درایو کوتاه به Gilpin خانه که در آن آنها رها کردن کیسه های پلاستیکی در آستان او به عنوان ساعت از پشت درب بسته.
تبلیغات
"من دوست دارم فقط واقعا لرزش دست خود" Gilpin می گوید که دختران را ترک کنند. او به تنهایی نیست. شش فوت منابع ثابت کرده است که بسیار محبوب است در حال گسترش به سن فرناندو ولی و غرب لس آنجلس و افزود: شش داوطلب دیگر برنامه ها برای ترویج همه چیز از سلامت جسمی و کمک به بی خانمان به یک بحران خط مردم می توانند با تماس اگر قرنطینه اتحاد چپ آنها احساس افسردگی و یا تنهایی.
حدود یک ساعت قبل از Riel خود را آغاز کرد Albertsons سفر نیکلاس Moy وارد شده به زوم چت از اتاق خواب خود را حدود یک مایل دور. روز بعد از کلاس بودند به حالت تعلیق در والنسیا بالا او و چهار junior همکلاسی شروع به جستجو برای راه خود را به کمک به مردم برای مقابله با این بیماری همه گیر در نهایت طراحی یک وب سایت که در آن آنها با الکترونیکی, چند بار در هفته.
"وجود دارد مانند 30 میلیون نفر از مردم که شغل خود را از دست. آنها زندگی در ترس و استرس است. ما احساس تعهد به چیزی است که می تواند کمک به آنها گفت:" Moy یک 16 ساله junior پس واجب مودب که او مانند همکلاسی های خود را به پایان می رسد هر گفتگو با "روز خوبی داشته باشید."
تبلیغات
حل آنها supplyneighbor.org شد و در حال اجرا در کمتر از یک ماه و ظرف دو هفته آن رشد کرده بود به 550 کاربران در سه متحده است. این وب سایت رایگان است که طراحی شده است به خود اجرا است که یک فضای عمومی برای همسایگان به درخواست و یا ارائه کالا و خدمات اعم از مواد غذایی و کاغذ توالت به فولاد ماسک و حتی ساده کیسه شکر بدون نیاز به خطر COVID-19 مواجهه با ترک خانه.
"این بیشتر یا کمتر ارائه اگر شما یک مازاد و درخواست اگر شما یک نیاز" گفت: هیدن لی 17.
برای والنسیا بالا, معلم, جری Ostrove, وب سایت اثبات شده است که پنج پسر آموخته اند که بیش از مهارت محاسبات در کلاس.
تبلیغات
"واقعا قطعه الهام بخش برای من این است که به جای صرف وقت آزاد خود را به تماشای فیلم و یا بازی کردن بازی های ویدئویی, آنها تصمیم به استفاده از وقت خود را در, استعداد و تلاش برای ایجاد چیزی است که کمک می کند تا دیگران" او گفت:. "آنها متوجه شدم که افرادی بودند که تا به حال فوق العاده و دیگران که به اندازه کافی ندارند. چگونه می تواند از آنها با استفاده از مهارت های فنی خود را به کسانی که مردم آگاه از یکدیگر و اتصال آنها ؟
"به جای تسلیم شدن به یک ترس و ذهنیت آنها مشترک پا است."
دانشجویان پلیس سایت به علف هرز تفسیر سیاسی یا هر چیزی که ممکن است تصویب به عنوان فعالیت های تجاری و در ادامه به سرهم بندی کردن با بهبود; مرحله بعدی آنها امید را شامل خانه ها و بانک های مواد غذایی.
اما حتی بدون اضافات وب سایت اهمیت پسران این باور را گسترش فراتر از این بیماری همه گیر.
تبلیغات
"قرنطینه نمی خواهد فقط پایان یک روز و پس از آن مردم نمی خواهد نیاز به هر چیزی کمک کند" گفت: Fabio Nuñez دل پرادو, 16. "این رفتن به یک مقدار زیادی از زمان بازیابی و وب سایت ما هنوز هم می شود در اینجا, آن را هنوز هم می خواهم برای کمک به مردم است."
tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- هیچ مسابقه: در کورونا دوران یوروویژن به دنبال متحد کردن اروپا
- مردم «رهبری اقتصادی» موریسون و فریدنبرگ را به یاد خواهند آورد.
- باربری کاشانی - اتوبار کاشانی با بسته بندی اصولی در تهران |44282757|
- اکثر رای دهندگان کالیفرنیا بازگشت coronavirus حمایت از مستند نشده farmworkers نظرسنجی می یابد
- دبیرستان هنرهای نمایشی تعطیل شد, توسط coronavirus. آن را از خط خارج دانشجويان مشاغل?
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- جدا شده توسط اقیانوس ها: هاوایی, جزایر دیگر tamp کردن ویروس
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- گفته می شود که ناتان باکلی از الکس پایک جدا شده است
- بیشتر قطعات از سال 1952 تصادف در آلاسکا موجود در یخچال