'این باید متوقف شود': رانندگی بی پروا soars میان COVID-19 تعطیلی

جهانی coronavirus همه گیر است که باعث کاهش تراکم ترافیک در سی منطقه است اما منجر به افزایش چشمگیر بیش از حد س

توسط MORVARIDEASIA در 16 اردیبهشت 1399

جهانی coronavirus همه گیر است که باعث کاهش تراکم ترافیک در سی منطقه است اما منجر به افزایش چشمگیر بیش از حد سرعت در زمانی که بیشتر مردم در حال راه رفتن یا دوچرخه سواری.

AAA Mid-Atlantic گفت: در انتشار اخبار شنبه که ادارات محلی پلیس که هنوز فروش بلیط رانندگان با وجود coronavirus نگرانی در حال سرکوب تهاجمی رانندگان بیش از حد بیش از حد مجاز سرعت در زمان خاموش شدن.

با توجه به AAA ایالتی ویرجینیا پلیس متوقف شد حداقل هشت رانندگان بیش از 100 مایل در ساعت در روز شنبه, مه 2 با یکی از کسانی که درایوهای سنجش زمان در 132 مایل در ساعت. ایالت مریلند Troopers یکی یک راننده برای رانندگی 136 مایل در ساعت در پایتخت کمربندی یکی از چهار سه رقمی مجرم در روز یکشنبه.

در مونتگومری تنهایی, AAA گفت: دوربین های سرعت نقض بیش از 100 مایل در ساعت تا 500% بین مارس 26 مارس 1 در مقایسه با همان آخرین دوره سال است.

در منطقه AAA ذکر فوربس مطالعه که گفت: با وجود 80% کاهش در تراکم "تعدادی از بلیط سرعت صادر شده است بنا به گزارش پرید 20 درصد با نقض برای رفتن 21-25 mph بیش از حد تا حدود 40 درصد است."

"هر ضربه آن است که انگیزه برخی از uncaring رانندگان — با هیچ محل خاصی برای رفتن به نوبه خود در جاده به speedways این باید متوقف شود" گفت: بابک جان تاونسند II, AAA Mid-Atlantic مدیر روابط عمومی و امور حکومتی. "چرا این رفتار بی پروا? چرا در حال حاضر ؟

"با اتومبیل کمتر در جاده ها برخی از رانندگان در حال رانندگی در بی پروا سرعت حتی اگر سرعت لزوما در نتیجه صرفه جویی در زمان در جاده ها است. در واقع میانگین زمان ذخیره شده در 5 مایل سفر رانندگی 65 مایل در ساعت در 45 مایل در ساعت نوشته شده جاده تنها 1.9 دقیقه است. این مهم است که رانندگان به دنبال ارسال شده با سرعت حد, نشانه," او گفت:.

هر چند تعداد speeders است تا تعداد تصادفات پایین است در مریلند و ویرجینیا به احتمال زیاد با توجه به کاهش قابل توجه در حجم ترافیک روزانه. اما تاونسند گفت: دوچرخه سواران و عابران باید هوشیار باشند.

ممکن است ملی ایمنی دوچرخه ماه.

"این ضروری است برای همه کودکان و پدر و مادر خود را و آن behooves همه پیاده جاگر موتور ورزشکاران دوچرخه سواران و موتورگازی و e-روروک مخصوص بچه ها سواران به بررسی مناسب نکات ایمنی و اقدامات احتیاطی لازم را به این فعالیت به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است," او گفت:.

AAA ایمنی دوچرخه یادآوری

AAA به قرار زیر نکات ایمنی.

  • همیشه پوشیدن کلاه. پوشیدن به درستی نصب شده کلاه خود را کاهش می دهد خطر آسیب جدی در حد 85 درصد است. برای راهنمایی در اتصالات کلاه دیدن ملی بزرگراه ترافیک ایمنی دولت اتصالات خود را کلاه ایمنی دوچرخه, راهنمای.
  • حفظ دوچرخه خود را. قبل از سوارکاری باد لاستیک به درستی و بررسی کنید که ترمز کار و زنجیره ای است و نه نشانه هایی جدی می پوشند.
  • خود را قابل مشاهده است. بدون توجه به زمان از روز خود را قابل رویت برای دیگران است. پوشیدن نئون و فلورسنت و یا دیگر رنگ های روشن در هنگام سواری به توان به راحتی دیده می شود. پوشیدن چیزی است که منعکس کننده نور مانند نوار انعکاسی یا نشانه گذاری و یا چراغ چشمک زن. به یاد داشته باشید فقط به خاطر اینکه شما می توانید یک راننده معنا نیست که راننده می تواند شما را ببینید.
  • به دنبال خطرات مانند چاههای شیشه های شکسته ماسه گودال کوچک آب برگ و سگ. همه این خطرات می تواند باعث یک تصادف.
  • اطاعت از قوانین ترافیک. دوچرخه یک وسیله نقلیه و شما راننده هستید. هنگامی که شما سوار در خیابان اطاعت تمام علائم راهنمایی و رانندگی علائم و نشانه گذاری.
  • استفاده از کلامی و ارتباط غیر کلامی. این شامل تماس با چشم با رانندگان سیگنال به نوبه خود با اشاره به خطرات جاده برای دوچرخه سواران پشت سر شما و بیان "عبور خود را چپ" و یا "در سمت چپ خود را." دوچرخه خود را باید مجهز به یک زنگ یا بوق هشدار به دیگر دوچرخه سواران پیاده و رانندگان از حضور شما.
  • قابل پیش بینی باشد. سوار در یک خط مستقیم نه در داخل و خارج از اتومبیل. سیگنال حرکت خود را به دیگران است.
  • در نگاه قبل از تبدیل. در هنگام چرخش به سمت چپ یا راست همیشه پشت سر شما به یک استراحت در ترافیک و سپس سیگنال قبل از ساخت به نوبه خود. سازمان دیده بان برای چپ یا راست-تبدیل ترافیک.
  • کودکان نباید سوار به تنهایی. کودکان کمتر از 10 سال هستند قادر به تصمیم های لازم با خیال راحت تصمیم گیری و باید سوار با یک فرد بزرگسال. استفاده از مسیرهای امن تر مانند پیاده رو زمانی که در دسترس است.

AAA ایمنی عابر پیاده, یادآوری

  • راه رفتن در پیاده رو در هر زمان ممکن است.
  • اگر هیچ پیاده رو در دسترس است شما باید به راه رفتن در سمت چپ جاده رو به ترافیک.
  • عبور عابر. نگه داشتن به حق در عبور.
  • نگاه هر دو راه قبل از عبور از خیابان.
  • در signalized تقاطع عبور تنها در سیگنال مناسب.
  • اجتناب از عبور از خیابان بین اتومبیل های پارک شده.
  • سازمان دیده بان برای اتومبیل. مطمئن باشید که این راه روشن است قبل از اینکه شما شروع به عبور از. به دنبال ادامه و چک کردن در حالی که عبور.
  • هرگز فرض کنیم یک راننده شما را می بیند. تماس با چشم با رانندگان آنها به عنوان رویکرد شما را به مطمئن شوید که شما دیده می شود.
  • رانندگان باید عملکرد به پیاده عبور از خیابان در مشخص شده و بینام و تقاطع ها. اما عابر پیاده یا باید در عبور و یا مثبت نشان می دهد قصد عبور.
  • پوشیدن و یا حمل retro-reflective مواد و یا حمل یک چراغ قوه در شب برای رانندگان کمک به شما را ببینید.
  • اجتناب از حواس او را پرت. محدود کردن استفاده از تلفن با صدای بلند موسیقی و دیگر حواس او را پرت در حالی که راه رفتن.

مانند fardia electronics در Facebook دنبال کنید @fardia electronics در توییتر به شرکت در گفتگو در مورد این مقاله و دیگران.

دریافت آخرین اخبار و روزانه سرفصل های ارائه شده به صندوق پستی ایمیل خود را با ثبت نام در اینجا.

© 2020 fardia electronics. تمام حقوق محفوظ است. این وب سایت در نظر گرفته شده است برای کاربران واقع در منطقه اقتصادی اروپا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب