انگلستان COVID-19 مطالعه با هدف واکسینه کردن بیش از 10000

لندن (AP) — محققان بریتانیایی تست آزمایشی واکسن جدید کروناویروس در حال حرکت به مطالعات پیشرفته و با هدف ایمن س

توسط MORVARIDEASIA در 2 خرداد 1399

لندن (AP) — محققان بریتانیایی تست آزمایشی واکسن جدید کروناویروس در حال حرکت به مطالعات پیشرفته و با هدف ایمن سازی بیش از 10 ، 000 نفر به تعیین اگر ضربه کار می کند.

ماه گذشته دانشمندان در دانشگاه آکسفورد آغاز شد immunizing بیش از 1000 داوطلب با خود را کانديد واکسن اولیه آزمایشی طراحی شده برای تست ضربه ایمنی. روز جمعه دانشمندان اعلام کردند که در حال حاضر با هدف واکسینه 10,260 مردم در سراسر بریتانیا از جمله افراد مسن و کودکان.

"مطالعات بالینی در حال پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است و ما در حال حاضر آغاز مطالعات برای ارزیابی چگونه به خوبی این واکسن باعث پاسخ ایمنی بدن در افراد مسن و برای تست اینکه آیا این می تواند به ارائه حفاظت در سطح وسیع تری جمعیت گفت:" اندرو Pollard سر آکسفورد واکسن ،

در اوایل این هفته داروسازی AstraZeneca گفت: آن را به حال امن آن موافقت نامه برای 400 میلیون دوز از آکسفورد-طراحی و توسعه واکسن تقویت شده توسط $1 میلیارد دلار سرمایه گذاری از دولت ایالات متحده در آژانس برای توسعه تولید و تحویل واکسن شروع در پاییز.

حدود ده های مختلف تجربی واکسن در مراحل اولیه بشر تست و یا آماده برای شروع عمدتا در چین و آمریکا و اروپا با ده ها بیشتر در مراحل اولیه توسعه است.

دانشمندان هرگز ایجاد واکسن از ابتدا این سریع و آن را به دور از روشن است که هر یک از نامزدها در نهایت اثبات بی خطر و موثر است. اغلب ممکن است واکسن که نگاه امیدوار کننده زود شکست بعد از تست گسترش به هزاران نفر از مردم — یکی از دلایل شلوغ زمینه مهم است. بسیاری از داوطلبان کار در راه های مختلف و ساخته شده با فن آوری های مختلف افزایش شانس که حداقل یک رویکرد ممکن است موفق شوند.

بسیاری از واکسن ها در این خط لوله با هدف آموزش به سیستم ایمنی تشخیص تند و تیز پروتئین است که خاتم جدید کروناویروس' سطح بیرونی, پس از آن ابتدا به حمله اگر عفونت واقعی می آید همراه است. آکسفورد واکسن با استفاده از یک ویروس بی ضرر — یک شامپانزه ویروس سرماخوردگی مهندسی پس از آن نمی تواند گسترش به حمل سنبله پروتئین به بدن است. یک شرکت چینی ایجاد یک شبیه شات.

دیگر پیشرو واکسن نامزدها از جمله یکی از ایالات متحده موسسه ملی بهداشت و مدرن, Inc. و دیگری توسط Inovio دارو به سادگی تزریق یک قطعه از coronavirus کد ژنتیکی است که به دستور بدن خود را به تولید سنبله پروتئین است که اعداد اول سیستم ایمنی بدن است.

در ضمن شرکت ها و دولت ها شروع به مقیاس تولید در حال حاضر هدف برای صدها میلیون دوز از نامزدهای آنها فکر می کنم ممکن است برنده واکسن مسابقه. این یک قمار بزرگ است که می تواند اتلاف مقدار زیادی از پول اگر انتخاب خود را شکست و باید دور انداخته شود — اما اگر آنها خوش شانس دریافت و ذخیره واکسن تابه آن می تواند کمک به انبوه واکسن شروع چند ماه سریع تر است.

___

Neergaard گزارش از واشنگتن است.

___

آسوشیتد پرس بهداشت و وزارت علوم دریافت پشتیبانی از Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.

کپی رایت © 2020 آسوشیتد پرس. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش نوشته شده و یا توزیع شود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب