رپورتاژ دانشگاهی

رپورتاژ دانشگاهی رپورتاژ های EDU تاثیرگذارترین بک لینک ها میباشند که با تمرکز بر روی این نوع لینک دهی شما

توسط MORVARIDEASIA در 29 اردیبهشت 1399

رپورتاژ دانشگاهی

رپورتاژ های EDU تاثیرگذارترین بک لینک ها میباشند که با تمرکز بر روی این نوع لینک دهی شما میتوانید به نهایت کیفیت در لینک سازی سایت هایتان برسید شما عزیزان باید توجه داشته باشید که چنانچه میخواهید یک سایت موفق در زمینه خودتان داشته باشید بهتر است از این نوع لینک دهی ها استفاده کنید و در نهایت با استفاده از لینک سازی های دانشگاهی بهترین رتبه را برای وب سایتتان رقم بزنید.

رپورتاژ دانشگاهی را از چه کشی دریافت کنیم؟

در ایران تنها ارائه دهنده رپورتاژ های دانشگاهی ناصر رسولی میباشد که در وب سایت خود این سرویس را ارائه میکند. شما میتوانید با بهره گیری از این سایت بیش از 80 دانشگاه را برای خودتان در اختیار داشته باشید. نکته جالب توجه اینجا است که این لینک های به صورت فالو میباشند و شما میتوانید با نهایت دقت در این رپورتاژ ها به صورت عالی لینک سازی های خودتان را انجام دهید.

آیا گوگل دانشگاه ها را معتبر میداند؟

بله گوگل دانشگاه ها را معتبر میداند و شما از این اعتبار میتوانید استفاده کنید.  این اعتبار را با لینک گرفتن برای وب سایتتان میتوانید به راحتی دریافت کنید. به جهت افزایش اعتبار گوگل وبب سایتتان این کار را انجام دهید. عموماً سئوکاران این مورد را به جهت افزایش رتبه در کلمات کلیدی پر رقابت استفاده میکنند تا بتوانند بهترین رتبه ها را برای سایتشان دریافت نمایند.

ناصر رسولی چطور رپورتاژ ها را درج میکند؟

ناصر رسولی به روش کرک و هک این کار را انجام نمیدهد. شما عزیزان به این مورد بایستی توجه کاملی داشته باشید که رپورتاژ ها به دو شکل منتشر میشوند 1 به صورت هک و کرکی و دوم به صورت پرداخت ارزی که رپورتاژ دانشگاهی ارائه شده توسط ناصر رسولی به صورت پرداخت ارزی میباشد که شما دیپر نگران این موضوع نخواهید بود که رپورتاژ تان بعداً پاک میشود یا از این دست موارد.

بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک های بیشتری بدست آوریم

ایجاد لینک به بهبود کیفیت سایت ، مکان یابی سایت های جستجو و اطمینان از ترافیک ثابت کمک می کند. اگر به این موضوع علاقه دارید ، توصیه می کنیم تا در این مقاله با اطلاعات دقیق تری درباره بک لینک ها ، که در رابطه با خدمات ساخت لینک PRPosting.com آماده کرده ایم ، آشنا شوید. بک لینک ها پیوندهایی هستند که به شما امکان می دهند از صفحه یک سایت به سایت دیگر بروید. وقتی شخصی پیوندی به سایت شما ارسال می کند ، سایت شما یک بک لینک از وی دریافت می کند. وقتی پیوند را به سایت دیگری ارسال می کنید ، یک لینک برگشتی از طرف شما وجود دارد. به عنوان مثال ، این لینک به YouTube منتهی می شود ، بنابراین YouTube هم اکنون بک لینک از سایت ما دارد.

در این راهنما یاد خواهید گرفت:

چرا به بک لینک نیاز دارید. نحوه ایجاد بک لینک خوب؛ نحوه چک کردن لینک های برگشتی (برای هر سایتی)؛ چگونه بک لینک های بیشتری بدست آوریم. توجه: اگر پیوند منجر به صفحه دیگری از همان سایت شود ، به آن بک لینک داخلی گفته می شود. چرا به بک لینک نیاز دارید؟ بک لینک به سه دلیل اصلی ارزشمند است.

1. رتبه بندی

موتورهای جستجو مانند Google یا Yandex بک گراندها را نشانه اعتماد می دانند. به طور کلی ، هرچه اعتبار صفحات وب شما بیشتر باشد ، هنگام بازگشت نتایج برای جستجوی مربوطه ، رتبه بندی می شوند. چگونه این را می دانیم؟ ما چندین مطالعه در مورد عوامل رتبه بندی مبتنی بر پیوند انجام دادیم و هریک از آنها ما را به همان نتیجه سوق دادند: تعداد بک لینک از سایتهای منحصر به فرد (حوزه های اهدا کننده) کاملاً با ترافیک جستجوی ارگانیک ارتباط دارد.

2. پیدا کردن آسان

برای یافتن مطالب جدید ، موتورهای جستجو صفحاتی را که از قبل می شناسند ، مرور می کنند و پیوندهای جدید را بررسی می کنند. از آنجایی که موتورهای جستجو بیشتر از صفحات غیرمجاز به صفحات محبوب مراجعه می کنند ، در صورت برگشت مجدد از صفحات محبوب ، مطالب شما را سریعتر پیدا می کنند.

3. ترافیک ارجاع

بک لینک وجود دارد تا مردم را به سمت آنچه که برایشان جالب است هدایت کند ، به همین دلیل مردم از آنها پیروی می کنند. وقتی شخصی از طریق پیوند به سایت شما مراجعه می کند ، از طریق مراجعه به سایت شما مراجعه می کند. مراجعه به سایت تعداد مراجعه به سایت از طریق پیوندهایی که در سایر منابع اینترنتی قرار دارند ، کلیک می کند.

چگونه بک لینک خوب ایجاد کنیم؟

همه بک لینک ها معادل نیستند. در زیر چند ویژگی اصلی وجود دارد که بر کیفیت و سودمندی بک لینک ها تأثیر می گذارد. ارتباط Google بک لینک های مربوطه (مرتبط) را مهم تر می داند زیرا افراد بیشتر از آنها استفاده می کنند. این در توضیحات ثبت اختراع گوگل برای “Surfer معقول” بیان شده است. در عمل ، این بدان معناست که اگر به عنوان مثال ، پیوندهای پشتی از دو صفحه منجر به لوله کشی شود که یکی از آنها اختصاص به گربه ها و دیگری برای نصب آبگرمکن ها باشد ، به احتمال زیاد دومین مورد از اهمیت بیشتری برخوردار خواهند بود. این ایده همچنین در سطح نام دامنه عمل می کند: خوانندگان santehnika.com بیشتر از خوانندگان kotiki.com پیوند سایت لوله کشی را دنبال می کنند. اقتدار به عنوان یک قاعده ، سطح بالاتری از “اعتبار” توسط پیوندهایی از صفحههای وب “قوی” نسبت به “ضعیف” ارائه می شود. ما بارها و بارها اهمیت اقتدار را در سطح صفحه بررسی کرده ایم و پیوند مشخصی بین آن و ترافیک ارگانیک پیدا کرده ایم. سخنان رتبه بندی URL (UR) – ابزار Ahrefs برای اندازه گیری میزان قدرت صفحات. این نتیجه را در مقیاس 0 تا 100 نشان می دهد. با این حال ، پیوندهای پشتیبان از صفحات قوی همیشه اعتبار بالاتری را ارائه نمی دهند. حق ثبت اختراع گوگل می گوید که اختیارات بین همه پیوندهای خروجی در صفحه به همان اندازه تقسیم شده است. بنابراین ، اگر از دو صفحه بک لینک داشته باشید ، و یکی از آنها پیوندهای خروجی بیشتری نسبت به دیگری دارد ، پس ceteris paribus یک پیوند از صفحه ای با تعداد لینکهای خروجی کمتر ، نشان از اعتبار بیشتری می دهد. اما آیا امروز همه چیز بسیار ساده است؟ به احتمال زیاد اینطور نیست. Google دارای حق ثبت اختراعات زیادی است که روش های مختلفی را برای تعیین ارزش لینک دهنده ها توصیف می کند. بعلاوه ، اقتدار صفحه نیز تحت تأثیر پیوندهای داخلی قرار دارد. ترافیک پیوندهای پشتی از صفحات اغلب بازدید شده معمولاً ترافیک ارجاع بیشتری نسبت به پیوندهایی که کمتر بازدید شده دارند دارند. این آشکار است سؤال این است ، آیا آنها تأثیر بیشتری در رتبه بندی موتورهای جستجو دارند؟ پاسخ این سؤال که اخیراً نسبتاً اخیراً سعی کرده ایم آن را پیدا کنیم. Ahref صفحات را از بالای لیست نتایج جستجو برای 44،589 کلمات کلیدی (مربوط به مارک های خاص) انتخاب نکرد و ترافیک ارگانیک را در آن صفحات مورد بررسی قرار داد. ارتباط بین رتبه بندی و بک لینک منبع: https://ahrefs.com/blog/links-with-traffic-study/ اسکان افراد تمایل دارند که روی لینکهای قابل مشاهده تر کلیک کنند ، به همین دلیل برخی پیوندها در صفحات وب اعتبار بیشتری نسبت به سایرین دارند. بیل اسلاوسکی در مورد این موضوع در تحلیل خود درباره ثبت اختراع به روز شده گوگل برای “سورپرای منطقی” صحبت می کند. اگر پیوند در قسمت محتوای اصلی صفحه باشد ، با قلم و رنگ برجسته شده است ، و همچنین با متن مشخص می شود ، که به طور بالقوه احتمال کلیک بر روی آن را افزایش می دهد ، پس می تواند پیج رنک را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. برعکس ، اگر پیوندی ترکیبی از خصوصیاتی را ایجاد کند که باعث می شود کلیک بر روی آن کمتر شود (به عنوان مثال قرار دادن در انتهای صفحه ، عدم برجسته کردن رنگ و قلم از بقیه متن در صفحه و استفاده از متن لنگر که باعث جلب توجه بازدید کنندگان نمی شود) ، نمی تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد پیج رنک بیل اسلاوسکی ، بنیانگذار سئو توسط دریا حتماً هنگام کار با پیوندها این را به خاطر داشته باشید. اگر دیدید که پیوند شما در پایین صفحه سایت یا در نوار کناری در کنار دهها پیوند به سایتهای دیگر ظاهر می شود ، بهتر است برای یافتن راههای دیگر برای رسیدن به هدف ، تلاشهای خود را هدایت کنید. ویژگی Nofollow بک لینکهایی که توسط موتورهای جستجو خزنده نمی شوند (پیوندها با ویژگی nofollow) معمولاً در رتبه بندی صفحات مربوطه تأثیر نمی گذارند – اگرچه ، در اصل ، آنها می توانند این کار را انجام دهند. از آنجا که ساختن لینک زمان و تلاش می کند ، بهتر است روی گرفتن لینک های خزنده تمرکز کنید. اگر پیوند غیرمشخصی گرفتید ، رسوا نکنید ، اما هنوز هم برای سئو مقداری ارزش دارد. خواندن توصیه شده: تأثیر لینک های dofollow و nofollow از وبلاگ ها و انجمن ها در رتبه بندی متن لنگر متن لنگر متن بک گراند قابل مشاهده برای شخص است. گوگل در حق ثبت اختراع اصلی خود ادعا می کند که متن لنگر بر رتبه بندی تأثیر می گذارد. Google از طیف کاملی از روشها برای بهبود کیفیت جستجو ، تجزیه و تحلیل رتبه صفحه ، لنگر و داده های مربوط به فاصله بین کلمات کلیدی استفاده می کند. با این حال ، هنگامی که Ahrefs رابطه بین لنگر و رتبه بندی را بررسی کرد ، با نگاهی به 384،614 صفحه ، همبستگی های فاش شده بسیار ضعیف بودند. بنابراین ، اگرچه لنگر اهمیت دارد ، اما به اندازه سایر جنبه ها اهمیتی ندارد. سخنان هنگام افزایش تعداد بک لینک ها از طریق Outreach ، به عنوان یک قاعده ، شما متن لنگر مورد استفاده برای پیوند به سایت خود را کنترل نمی کنید. و این خوب است این راه حل طبیعی بودن فرم مورد استفاده را تضمین می کند و همچنین نشانه ای از کیفیت پیوندی است که دریافت می کنید. چگونه بک لینک ها را بررسی کنیم؟ دو گزینه برای چک کردن لینک های برگشتی برای یک سایت یا صفحه مجزا وجود دارد. اولین کارها فقط برای سایتهای شما انجام می شود. مورد دوم برای بررسی لینک های برگشت به سایت ها یا صفحات افراد دیگر قابل استفاده است. پیوندهای پشتی را از طریق کنسول جستجوی Google بررسی کنید ابزار جستجوی کنسول Google اطلاعات ترافیک جستجوی ارگانیک و عملکرد کلی سایت شما را در اختیار شما قرار می دهد. این یک ابزار رایگان است – فقط ثبت نام کنید و تأیید کنید که مالک سایت هستید. پس از ثبت نام ، به برگه پیوندها ، که در نوار کناری قرار دارد ، بروید. شماره تحت عنوان لینک های خارجی تعداد کل لینک دهنده های منحصر به فرد به سایت شما را نشان می دهد. در زیر سه شکل گزارش وجود دارد: بالای صفحه های مرتبط: صفحات سایت شما که بیشترین لینک را دارند. سایتهای پیوند دهنده برتر: سایتهایی که دارای بیشترین بک لینک به سایت شما هستند. متن پیوند دهنده برتر: عبارات لنگرهایی که بیشتر برای لینک دادن به سایت شما استفاده می شود اگر این اولین بار است که با جستجوی کنسول کار می کنید ، با گزارش صفحات مرتبط بالا شروع کنید. صفحاتی را گزارش کنید که بیشتر در کنسول جستجوی Google به آنها مراجعه می شود سپس بر روی هر URL کلیک کنید تا ببینید کدام سایت ها به صفحه مربوطه آن پیوند دارند. گزارش سایتهای با بیشترین پیوند به این صفحه در کنسول جستجوی Google آزمایش با یک ابزار تأیید مجدد بک لینک شخص ثالث برای چک کردن بک لینک به سایتی که شما مالک آن نیستید ، از ابزار رایگان Ahrefs Backlink Checker استفاده کنید. گزارش جستجوگر بک گراند Ahrefs برای هر پیوند ، داده های زیر ارائه می شود: صفحه ارجاع: صفحه ای که به هدف پیوند می یابد. رتبه دامنه (DR): رتبه سایت مرجع؛ رتبه بندی URL (UR): URL صفحه پیوند دهنده؛ ترافیک: برآورد شده میانگین بازدید ماهانه از جستجوی ارگانیک به صفحه مرجع. Anchor and backlink: Anchor و همچنین متن پیرامون پیوند. توجه: ابزار رایگان Checklink Checker فقط یک بک لینک به یک دامنه را نشان می دهد. برای لیستی از پنج عبارت محبوب لنگر ، به گزارش 5 لنگرهای برتر مراجعه کنید. برای تعیین خود پنج صفحه ای که بیشترین لینک ها به آنها منجر می شود ، به گزارش 5 صفحه برتر نگاه کنید. توجه: گزارش 5 صفحه برتر فقط در صورت تجزیه و تحلیل دامنه انجام می شود ، نه یک صفحه. چگونه بک لینک های بیشتری بدست آوریم؟ سه راه برای به دست آوردن بک لینک های بیشتر وجود دارد: ایجاد ، درآمد و یا ساختن آنها. لینک دهنده های سزاوار افراد می توانند محتوای شما را از طریق موتورهای جستجو مانند Google ، شبکه های اجتماعی یا توصیه های کلامی پیدا کنند و تصمیم بگیرند به صفحه شما پیوند دهند. چنین پیوندهایی از نظر ارگانیک سزاوار هستند. برای افزایش شانس دریافت بک لینک به این روش ، می توانید مطالب بسیار مفیدی ایجاد کنید که افراد بخواهند از آنها پیوند برقرار کنند. بک لینک ایجاد کنید می توانید به صورت دستی پیوندهایی را در سایت های دیگر که منجر به سایت شما هستند اضافه کنید: به عنوان مثال ، اضافه کردن آنها به دایرکتوری های تجاری ، گذاشتن نظرات با پیوندها در بلاگ ها و انجمن ها. ساختمان بک لینک می توانید با صاحبان ، ویراستاران یا سرپرستان سایتهای دیگر تماس بگیرید و از آنها بخواهید پیوندهایی را به صفحه خود درج کنند. برای این کار ، شما باید یک پیشنهاد شفاف شغلی تهیه کنید. این جایی است که تاکتیک های ساخت پیوند در دسترس است. در اینجا برخی از گزینه های آزمایش شده آورده شده است: پست های وبلاگ مهمان: پیشنهاد ارسال یک پست برای یک سایت دیگر؛ جایگزینی پیوندهای شکسته: پیوندهای “مرده” مربوط را در سایتهای دیگر پیدا کنید ، با سرپرستان تماس بگیرید و پیشنهاد دهید که آنها را با لینکهای کاری خود جایگزین کنید. روش آسمان خراش: محتوای مرتبط با بسیاری از پیوندها را پیدا کنید ، و از کسانی که به لینک اصلی پیوند دارند دعوت کنید تا به جای آن به شما لینک دهند ، با اطمینان خاطر ثابت کنید که گزینه شما بسیار بهتر است. ذکر شده بدون پیوند: بدون لینک لینک به نام تجاری خود بیابید و نویسندگان را برای اضافه کردن لینک دعوت کنید. در پایان بک لینک ها هنگام رسیدن به رتبه بندی در موتورهای جستجو (مانند Google یا Yandex) از اهمیت بالایی برخوردار هستند. با این حال ، همه بک لینک ها معادل نیستند. کیفیت و سودمندی آنها تحت تأثیر قرار گرفتن ، قرار دادن در صفحه و سایر عوامل است. در عمل ، قاعده کلی این است: هرچه پیوند آسان تر باشد ، ارزش آن کمتر می شود.
آخرین مطالب