قیمت این خودرو ۳۴۸،۰۰۰ یورو است

که در این گزینه نیاز به تغییرات نسبتا گسترده دارید و میتوان از اخوی بزرگتر این پیشرانه یعنی ایکس یو هشت توربو

توسط MORVARIDEASIA در 3 آذر 1401
که در این گزینه نیاز به تغییرات نسبتا گسترده دارید و میتوان از اخوی بزرگتر این پیشرانه یعنی ایکس یو هشت توربو هم امداد گرفت، استعمال از بوش و پیستون های بزرگتر یا موارد افترمارکت آن‌ها نیز ممکن است. در کنار تقویت موتور پارس شما مطلقا به تقویت سیستم ترمز و ستاپ دوباره سیستم تعلیق خویش و ارتقاع آن خواهید داشت، نیاز میباشد در سیستم خنک کاری خویش نوسازی نطر هایی بکنید همینطور در اقتدار های بالا نیاز به تغییرات در گیربکس و سیستم روعنکاری یا سیستم برقی و اکثری تغییرات ریزو درشت دیگر دارید. همچنین پورت پولیش مسیر هوا و دود یا این که استفاده از لوله و منشا اگزوز یا ردوبدل روزنه گاز مناسب هم می تواند اثر گذاری خوبی روی توان موتور شما داشته باشد. در همین مرحله خوبتر می باشد نخستین سراغ سرسیلندر و منیفولد هوای موتور خود بروید، به خصوص در ورژن XU7L3 یا این که ۸ سوپاپ که از منیفولد هوای بسیار ابتدایی برخوردار می باشد شما میتوانید با تعویض منیفولد کلیدی مثال های خوب تر دیگر خانواده موتورهای ایکس یو مانند ایکس یو هشت یا XUM یا منیفولد شمع کج بروید. طرف آمریکایی قابلیت استفاده از موتورهای دیزل دایملر را در ماشینهای کرایسلر پیدا کرد. مواقعی زیرا تقویت صندلیهای اتومبیل میبایست به گونهای صورت پذیرد تا رفاه سرنشینان کاسته نشود و همینطور تغییرات فنی باید در تراز استاندارد اعمال گردد تا خطراتی را به یار نداشته باشد. بطور کلی همین مرحله در کنار هزینه نسبتا کم شامل تغییرات متعددی نمی‌شود و اثر گذاری عجیبی نیز ندارد. اصلی گرم کردن فنر، فاصله دورهای فنر بـه یک دیگر نزدیکتر شده ودر نتیجه طول فنر کاهش می یابد، ولی همین روش هم بدلیل این کـه میزان عملکرد فنر را در دست اندازها و ناهمواری هاي جاده کمتر میدهد، به هیچ وجه سفارش نمی شود و کاملا غیر استاندارد اسـت. اگر اینکار بـه شکل استاندارد و بنیادین انجام شود، در پاره اي از موارد حتی کارایی اتومبیل را تسکین هم می بخشد. در ادامه به بررسی با جزییات بیشتر تقویت موتور های متفاوت پژو پارس و آن‌گاه آیتم های ردوبدل موتور و ملاحظات تیونینگ همین ماشین خواهیم پرداخت. بنابراین صرفا دارای تعویض تعدادی چراغ و یا این که بیشتر نمودن حلقه اسپرت و آلومینیومی به خودرو، نمی قدرت گفت که ما خودروی خود را تیونینگ نموده ایم! این ورژن مهم موتور xu7jp پژو-سیتروین و اما اخیرا نسخه پلاس آن است، موتور xu7 قرار گرفته بر روی پارس سال از جور ال۳ می باشد به این معنی که ورژن ۸ سوپاپ و نسخه ئی ال ایکس از دسته ال۴و ۱۶ سوپاپ، موتور XU7 حداکثر قدرت ۱۰۰ اسب بخاری را در به دور موتور ۶ هزار و حداکثر گشتاور ۱۵۳ نیوتن متری را در به دور ۳هزار تحویلتان می‌دهد همین اعداد برای ورژن ELX با سرسیلندر ۱۶ سوپاپ بترتیب ۱۱۰ اسب بخار و ۱۵۵ نیوتن متر است. هنگامی که شما همین مقاله را دوست داشتید، مایل به دیتاها بیشتری در رابطه حیاتی وب سایت شخصی وب وبسایت خود باشید.
آخرین مطالب