تجاری تولید کنندگان ماری جوانا یادگیری چگونه به نام تجاری خود را

پس از سالها عامل تحت رادار کلرادو تجاری تولید کنندگان ماری جوانا در حال حاضر رو به رشد خود را مارک و پروفیل. ا

توسط MORVARIDEASIA در 20 تیر 1399

پس از سالها عامل تحت رادار کلرادو تجاری تولید کنندگان ماری جوانا در حال حاضر رو به رشد خود را مارک و پروفیل. اگر چه درمانگاه ها دیگر مورد نیاز برای رشد اکثر علف های هرز که آنها به فروش مشتریان همچنان به دنبال وطنی محصولات و بسیاری از صاحبان خوشحال هستند ملزم به. Veritas خوب شاهدانه یکی از کلرادو برای اولین بار در اوایل عمده فروشی تولید کنندگان به موفقیت تجاری خود را برای کیفیت جوانه یک مثال نخست از این تغییر.

در حال حاضر برای احترام به آن فراست در رشد Veritas تمدید آن مرطوب و سرد رد پا با توافق به یک معامله با کوکی ها که به Veritas رشد کارکنان به پرورش منطقه خلیج پرورش دهندگان معروف ژنتیک برای کلرادو درمانگاه. محبوبیت سریع نیز می تواند واکنش, اما و کوکی ها را به صورت قیمت های بالا.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار در پشت جوانه ما با Veritas بنیانگذاران مایک Leibowitz.

Westword: عمده تولید کنندگان نمی تقاضا توجه به اندازه سه سال پیش. در حال حاضر ما Veritas, 710, 14er, Snaxland و بیشتر garnering واقعی موارد زیر انتظار برای فشار قطره. وقتی که و چگونه شما فکر می کنم که تغییر کرده است ؟

مایک Leibowitz: سلیقه مصرف کننده شده اند بیشتر تصفیه شده به عنوان کلرادو شاهدانه بازار بالغ که به ایجاد تقاضا برای مارک های حق بیمه مانند Veritas و کوکی ها. فروش قبل از بسته بندی, گل, مارک و بر روی صفحه نمایش درست مانند شناخته شده خوراکی به ما اجازه داده است و دیگر برندها برای ایجاد وفاداری به نام تجاری برای دقت کشت, گل, محصولات, و این چیزی است که بی سابقه بود در اوایل این صنعت است.

ماری جوانا معاملات در نزدیکی شما

سال پیش گل بود و فقط نگاه به عنوان یک generic کالا و تولید کنندگان عمده فروشی شد در درجه اول مورد استفاده به عنوان یک سفید-برچسب گل منبع برای درمانگاه ها. اما نه مثل ما در حال رشد ذرت یا گندم در اینجا. آن زمان سال برای درمانگاه ها به آموزش مصرف کنندگان در چرا آنها باید به دنبال کیفیت بیش از کمیت است. با تشکر از موفقیت و محبوبیت برندها مانند کوکی ها در بازار رشد کرده است برای لوکس, گل و درمانگاه ها دیگر نمی تواند دور با فروش متوسط سفید-برچسب محصولات.

من بر این باورند که تقاضا برای این محصولات لوکس نیز ریشه در رشد رسانه های اجتماعی تاثیر علامت های تجاری باید در Instagram و قادر بودن به نوبه خود است که اعتیاد به مواد مخدره به کلمه از دهان تبلیغات. افراد دوستان خود بگویید در مورد این شگفت انگیز, عجیب و غریب فشار آنها را دیدم در یک گذار خوراک. حالا که دوستان زیر با نام تجاری و به دنبال یک داروخانه است که گرفتن محصول بعدی رها کردن. همواره وجود دارد یک بخش از حشیش مصرف کنندگان به دنبال محصولات منحصر به فرد و در حال حاضر که بخش رشد کرده است به طوری که درمانگاه غذا هستند به طور خاص برای این جمعیت است.

بنابراین بسیاری از گونه های می آیند و در طول سال و چند در واقع اطراف چوب. این است که چرا ؟

گونه می آیند و بر اساس ترکیبی از تقاضای مصرف کنندگان و تولید کنندگان علاقه. به ماندن مربوطه به عنوان یک نام تجاری شما باید همیشه چیزی متفاوت و منحصر به فرد ارائه کرده است. هنگامی که یک کشتکار را می توانید معرفی عجیب و غریب فشار در عرضه محدود که یک وضعیت ایده آل برای ایجاد اعتیاد به مواد مخدره و تقاضا برای گونه های جدید.

از یک کشتکار به نظر شاهدانه را فراهم می کند بسیار ترپن-لود خاک به اکتشاف. در Veritas ما یک کتابخانه گسترده ای از ژنتیک و ما واقعا رشد کردن تجربه کار با فنوتیپ های مختلف و توسعه ارقام جدید. همیشه وجود خواهد داشت کلاسیک مصرف کننده علاقه مندی که ما تسلط دارند اما ما معتقدیم که ما در بهترین کشتکار هنگامی که ما در حال بدست گرفتن گونه های در مسیرهای جدید.

چقدر باید تجاری مطلوب شاهدانه با طعم توسعه یافته در طول سال ؟ من به یاد داشته باشید خمیری, cakey یا حتی سیر طعم بودن بسیار محبوب در سال 2015.

تعداد مصرف کنندگان به دنبال مطلوب طعم حشیش در حال رشد است هر سال و این واقعیت است که مردم در حال پوشش برای صنعت شاهدانه اثبات شده است. در Veritas ما هیجان زده را در لوکس گل نام تجاری کوکی ها به کلرادو بازار و آن عهد به شهرت نام تجاری را که ما به طور مداوم فروش محصول ما قطره برای این آرزو با طعم منحصر به فرد گونه است. وجود دارد تنها تا آنجا کوکی ها برای رفتن به اطراف.

ما در نیروی محرکه این رفتار مصرف کننده به عنوان یک نتیجه از تغییرات نسلی در شاهدانه تصمیم گیری خرید. آن اغلب آسان به را فراموش کرده ام, اما ما می آیند تا در یک نسل از بزرگسالان در کلرادو که فقط خریداری شده و شاهدانه از درمانگاه. با که می آید یک سطح متفاوت از محصول دانش و تحصیل کرده بیشتر ترجیحات مصرف کننده. مسن مصرف کنندگان مورد استفاده قرار گرفت برای خرید شاهدانه زیر میز و با داشتن گزینه های بسیار محدودی به طوری که آنها در حال رفتن به همان انگیزه های مانند ساخت ترپن محور تصمیم گیری خرید. نسل جوان نیز بیشتر با نام تجاری آگاهانه و به دنبال تجربیات منحصر به فرد.

شاهدانه قیمت در حال افزایش دوباره در داروخانه. آیا شما فکر می کنم شاهدانه را تا کنون در رسیدن به یک نقطه قیمت سازگار نقاط مانند یک 10 دلار و شش بسته ؟

به عنوان شاهدانه کسب و کار می شود بیشتر از نرمال در طول زمان من فکر می کنم ما سازگار قیمت امتیاز. در حال حاضر در بازار است که هنوز هم واکنشی که در آن خواهد شد برخی از زمان قبل از ما به آن است. Coronavirus واقعا تحت تاثیر پیش بینی ها برای سال جاری بازار است. آن را ندارد به خصوص برای کسب و کار بد است اما آن نقش بزرگ در عرضه و تقاضا است. در حال حاضر بازار ما در کلرادو است که نوع خشک; با این حال شش هفته پیش از آن نبود. که بی ثباتی است همه گیر باعث به زنجیره تامین است. خرید در حال رانده شدن توسط عوامل خارجی مانند اقامت در خانه سفارشات و یا دنور لحظه ای تصمیم گیری به درمانگاه. برخی از درمانگاه ها ممکن است نگه داشتن قیمت ها سازگار برای ایجاد فروشگاه خود شهرت دارد اما شما نمی بینید هماهنگ قیمت گذاری در سراسر هیئت مدیره در هر زمان به زودی.

صحبت از قیمت, من تو را دیدم یک هشتم از کوکی ها نان شیرین و پهن برای فروش برای $70 روز گذشته است. افکار خود را در آن ؟ آیا شما تا به حال پرداخت که بسیار برای هشتم علف هرز ؟

اگر شما در حال شکار برای بوتیک شاهدانه قیمت 100 درصد به ارزش آن است. برای یک مناسبت خاص شما ممکن است بر روی 100 دلار شامپاین به جای 20 دلار شراب گازدار. شما برای پرداخت با کیفیت بالاتر محصول و شما در واقع دریافت آنچه شما برای پرداخت. اگر شما می خواهید به تجربه کوکی ها آن را درک است که شما در حال خرید یک تولید انبوه پایین رده هشتم با برچسب قیمت بالا. شما برای پرداخت منحصر به فرد و زحمت کشت شاهدانه فشار است. تقاضا برای کوکی ها است که از طریق سقف در حال حاضر.

قیمت گذاری واکنش می آید از مدرسه قدیمی طرز فکر از خرید شما می توانید برای حداقل مقدار از پول نقد. با کوکی ها و یا Veritas مجموعه از گل کمتر بیشتر است و ما با کیفیت است ، از آن زمان شروع به فکر کردن در مورد حشیش مانند سایر مصرف کننده خوب است. بیشتر حشیش پذیرفته شده می تواند به عنوان چیزی طبیعی است و نه تخطئه بیشتر بازار نرمال خواهد شد. فکر کردن در مورد حشیش در همان نور به عنوان دیگر جریان اصلی خرده فروشی محصولات ما را به مناسب ارزش نهادن به کیفیت.

چه هستند برخی از گونه های مورد علاقه در حال حاضر ؟ هر ارقام جدید ما باید به دنبال این تابستان یا پاییز ؟

من در عشق با تمام کوکی ها نژادها اما من فکر می کنم تا کنون مخلوط کیک و پروژه 4510 در بالای لیست من. تمام کوکی ها و گونه های در حال یک کالا در حال حاضر و سخت برای به دست آوردن, اما آنها منحصر به فرد هستند و به خوبی به ارزش آن. از Veritas ما گرانولی را کنار بگذارید فانک و عضو Snax در حال رفتن به نژادها. همچنین در درجه بالاتر درمانگاه (من مالک) ما باید برخی از خانه عبور شده اند که واقعا جالب بود تولد Dawg (کیک تولد x Stardawg) و جدید ما Koko پاف (Kimbo کش x سه گانه OG) سویه است که پوشش داده شده با کریستال. میوه گونه های همیشه انتخاب کنید تا در محبوبیت در طول تابستان می شود در مواظب برای کسانی که. در پایان روز وجود دارد بنابراین بسیاری از گونه های از را انتخاب کنید در حال حاضر توصیه من خواهد بود به سعی کنید چیزی جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب