خرید عمده انواع پیستون موتور پژو Xu7 و Tu5

طی همین حرکت پیستون، شاتون به حرکت در آمده و نیرو را به میل لنگ منتقل می کند. حرارت از شیوه حلقه کمپرس اولیه و

توسط MORVARIDEASIA در 1 بهمن 1400
طی همین حرکت پیستون، شاتون به حرکت در آمده و نیرو را به میل لنگ منتقل می کند. حرارت از شیوه حلقه کمپرس اولیه و دوم از پیستون به سیلندر منتقل می شود. پیستون پژو ۴۰۵ برای موتور xu7 و tu5 بر شالوده استاندارد همین موتورها در این کارگاه ساخت می شود. به جهت خرید تیم پیستون پژو پارس می توانید از طرز نمایندگی های مجاز کارخانه مبادرت کنید. خرید کردن بیشتر لوازم یدکی از کارگاه ضمن حذف واسطه های فروش و کمتر ارزش ها، هزینه های حمل و نقل را نیز کمتر می دهد. براین اساس ارزش خرید کردن پیستون پژو و رینگ پیستون و سایر اثاثیه یدکی برای خریداران کاهش می یابد. بنابراین به جهت خرید کردن رینگ پیستون پژو پارس اورجینال و متاع مطلوب می توانید اساسی ما در تماس باشید. پیشرانه TU5 اگر چه این روز ها سرگرم مسائل و ایراداتی شده میباشد که ناشی از کفیت پایینتر ایجاد آن میباشد ولی در کل میتوان به همین پیشرانه هنوز همرتبه مناسبی اعطا کرد هرچند که همین پیشرانه در مقایسه اهمیت پیشرانههای روز عالم دیگر یک پیشرانه بهصرفه اساسی بازده بالا و مصرف مناسب قلمداد نمیشود؛ البته در تمام همین پیشرانه نسبت به حجم خویش بازده مهربانی داشته و اقتدار و گشتاور قابل قبولی اساسی مصرف سوخت تحت در اختیار راننده میگذارد. ضمن این که در صورتی که بیشینه گشتاور در بدور پایینتری به دست میآمد هم مصرف و آلایندگی کمتری را شاهد بودیم و نیز گیرایی ماشین در دورهای زیر بهتر بود. لیست قیمت خرید همین محصولات حساس حذف واسطه های فروش زیاد مناسب و اقتصادی خواهد بود. کارشناسان این گروه جوابگوی سؤالات و التماس های شما دوستان خواهند بود. یکی از مواقعی که در آیتم پیستون و حلقه های آن می بایست مد نظر قرار گیرد دهانه رینگ ها می باشد. رینگ های پیستون در موتور باید مهم خواص ارتجاعی باشند و تنش های دمایی را تاب بیاورند. بر بر روی موتور گونه های پژو پارس، پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ گونه های مختلف موتورها سوار می شوند. ضمن اینکه برخلاف پیشرانه XU7 پژو که بهشدت در منطقه واشر سر سیلندر و سر سیلندر ضعیف است، همین پیشرانه در این دو بخش بهشدت مقاوم است. به گزارش سایت خبری «پیشرانه» ازاینرو برای او‌لین بار در تاریخ مونتاژ اتومبیل در کشورمان، دو خودرو زانتیا و پژو ۲۰۶ با دو پیشرانه متفاوت عرضه شدند تا خریداران بتوانند بر اساس نیاز و خواسته خود، یک پیشرانه را انتخاب کنند. پیشرانه TU5 دارای اسم تام TU5/JP4L4 حجیمترین پیشرانه از سری TU در خانواده پژو سیتروئن است. پیشرانه TU5/JP4 یک موتور دو میلسوپاپ بالا حیاتی ۱۶ سوپاپ هست که توان و گشتاور خوب در مقایسه کلیدی پیشرانههای موجود در کشورمان یکی از از برگهای پیروز آن است. همچنین می بایست بدانید که برای استعمال از حداکثر توانی که از ارتقاء ضریب حجمی حاصل شده است، استعمال از سوخت مرغوب کلیدی اکتان بالا (حتی سوخت مسابقهای) غیر قابل چشم پوشی است. استاندارد آلایندگی این پیشرانه میتواند باکمی تغییرات به استاندارد یورو ۵ برسد که یک عدد از بزرگترین مزیتهای آن است. اصلی بهبود قدرت تنفسی پیشرانه و ارتقاء دور پایانی موتور (RPM)، باید از سیستم سوخت رسانی توانمندتری به کار گیری شود چرا که پیشرانه تیون شده قدرت خویش را از قابلیت و امکان احتراق حجم بیشتری از ترکیب سوخت و هوا دریافت میکند. به همین عامل که کمتر ساخت کننده ای وجود داراست که از در آغاز در ماشین های ساخته شده همین وسیله را کارگزاشتن نماید. همین گروه برای تسهیل در دستور خرید مشتریان خود در شهرهای متعدد مبادرت به پذیرش نمایندگی کرده است. به جهت خرید کردن پیستون پژو اورجینال می توانید از طریق کارگاه تولیدکننده انواع پیستون مبادرت نمایید. بدین ترتیب در هنگام خرید پیستون پژو ۴۰۵ از کیفیت برند تأمین کننده مطمئن شوید. به جهت خرید رینگ پیستون پژو پارس با بهترین کیفیت و مواد اول مرغوب می توانید دارای مدیریت فروش سوله تولیدی تماس بگیرید. پیستونهای فابریک فرانسوی tu5 تحمل 5-6 psi بوست رو دارا هستند البته نهایت زورشون رو باید بزنن و تقریبآ میشه گفت در آستانه تحمل خودشون قرار دارا هستند ، درحال حاضر شما به هر روشی ضریب چگالی رو قلیل کنی یا این که دوچندان کنی همین پیستونها یک مقدرا توان میتونند به شاتون انتقال بدهند ، بهترین فعالیت استفاده از پیستون فورج میباشد ، در اصل میتوانیم بگم دیر یا این که زود باید همین کار رو انجام بدید ، پیستون فابریک tu5 و توربو آفتابه خرج لحیمه . کالا پیستون را آلیاژی از آلومینیوم در حیث گرفته و مهم به کار گیری از المانهای ساختاری-حرارتی و اعمال حالت مرزی بدست امده ، توزیع دما و همینطور تنشهای حرارتی تولید شده بر بر روی پیستون ، در به دور موتورهای ذکر شده بررسی شده اند ، نتیجه ها نشان دادند بیشترین دما در مرکز تاج پیستون و بیشترین تنش حرارتی روی نشیمنگاه پین شکل می دهد. در نتورک یوتوب کارنوتر در مورد شناخت قطعات خودرو، نگهداری و تعمیر ماشین به لهجه معمولی محتوای ویدئویی ساخت میکنم، که مسلما به عمل شما خواهد آمد. برای افرادی که هر مدل نگرانی در گزینه دقیقا چه جایی و همینطور هدایت در آیتم چگونگی استعمال از قیمت پیستون موتور tu5 ، شما شاید می توانید کلیدی ما در صفحه وب تماس بگیرید.
آخرین مطالب