پلیس اصلاحات و اخراج صورتحساب: چرا یکی از موفق دیگر شکست خورده

در میان بزرگترین مسائل قبل از قانونگذاران دولت در جمع بندی از سال 2020 کلرادو قانونی جلسه شدند گسترده پلیس اصل

توسط MORVARIDEASIA در 26 خرداد 1399

در میان بزرگترین مسائل قبل از قانونگذاران دولت در جمع بندی از سال 2020 کلرادو قانونی جلسه شدند گسترده پلیس اصلاحات و پاسخگویی بیل و اندازه گیری در نظر گرفته شده برای گسترش یک انقضای مهلت قانونی در برابر اخراج میان COVID-19 بحران است.

اما در حالی که هر دو را تحت تاثیر قرار تعداد زیادی از افراد در این دولت حدود 400000 نفر می تواند از دست دادن مسکن خود را از طریق این سقوط — ضد-اخراج لایحه شکست خورده برای به دست آوردن گسترده کشش در حالی که در حال انجام دنور اعتراض به اجرای قانون افراط در ادامه به جلب توجه و...پشتیبانی می کند. و در پایان که به احتمال زیاد املای تفاوت بین پیروزی و شکست است.

سنا لایحه 217 رسمی نام پلیس پاسخگویی لایحه در حال حاضر به سمت میز فرماندار Jared پلیس شامل تغییرات قانونی که فعالان را تحت فشار قرار دادند برای سال, اما که تا به حال هرگز قبل از بدست در هر نقطه نزدیک به پاساژ. در اینجا خلاصه ای از آن کلید مقررات از دفتر نماینده لسلی هیرودیس در میان حامیان اولیه آن:

ماری جوانا معاملات در نزدیکی شما

• دستور بدن, دوربین, را, تصویری از سوء رفتار پلیس در دسترس عموم و برگزاری افسران پاسخگو زمانی که آنها موفق به ضبط. افسران خواهد شد که به رکورد تعاملات با مردم و زمانی که آنها خاموش کردن دوربین خود آنها پاسخگو خواهد بود. هنگامی که ماموران پلیس متهم به سوء بدن در بادامک فیلم باید به عموم مردم منتشر شد در عرض 21 روز و تضمین می کند که قربانی سوء رفتار افسر و خانواده مقتول, دریافت فیلم 72 ساعت قبل از انتشار عمومی.
• نیاز به جمع آوری داده ها و گزارش های عمومی در پلیس. تمام سازمان های اجرای قانون مورد نیاز خواهد بود برای پیگیری اطلاعات دموگرافيک افراد آنها روبرو می شوند. این اطلاعات شامل هر گونه استفاده از زور (هر دو نوع و شدت) غیر نظامی جستجوهای مجبور ورود به خانه و unholstering و تخلیه از یک اسلحه گرم.
• مهار در استفاده از نیروی کشنده توسط افسران. تغییرات در استفاده از نیروی استاندارد (1) یاغی chokeholds; (2) یاغی نیروی مرگبار علیه کسی که در حال فرار از پلیس که مطرح نیست فوری خطر; (3) یاغی استفاده از نیروی مرگبار برای دستگیری مردم برای جرایم جزئی و غیر خشونت آمیز جرائم; و (4) نیاز به افسران برای استفاده های غیر خشونت آمیز به معنی قبل از توسل به هر زور.
• نیاز به افسران به مداخله برای جلوگیری از نیروی بیش از حد. ایجاد یک وظیفه برای افسران به مداخله و جلوگیری از نیروی بیش از حد و عدم مداخله توسط یک افسر یک جرم جنایی.
• Decertify بد افسران. اگر یک دادگاه و یا تحقیقات داخلی نشان می دهد که یک مسئول استفاده غیر قانونی از زور یا افسر محکومیت کیفری و جرم با دستکاری بدن دوربین فیلم برای سرپوش گذاشتن بر سوء رفتار یا شکست خورده به مداخله برای جلوگیری از استفاده غیر قانونی از زور است که منجر به آسیب جدی بدن و یا مرگ این افسر را از دست دادن پست و گواهی در نتیجه توقف بد افسران پلیس از ادامه برای قرار دادن مردم در معرض خطر است.
• عمومی پایگاه داده برای جلوگیری از rehiring بد افسران. افسران یافت کذب, فسخ برای علت یا decertified می شود ذکر شده در دسترس عموم پایگاه داده برای جلوگیری از آنها را از در حال حرکت از یک سازمان دیگر است.
• عدالت برای قربانیان خشونت های پلیس با پایان دادن به واجد شرایط ایمنی. این لایحه اجازه می دهد تا به قربانیان سوء رفتار پلیس را به طرح دعوی در دادگاه برای نقض حقوق قانونی خود. افسران یافت می شود مسئول نخواهد بود و محافظ توسط دکترین واجد شرایط ایمنی است که در خدمت به حفاظت از بد افسران از پاسخگویی و تکذیب عدالت برای قربانیان.
• محافظت از معترضان از پلیس با استفاده از گاز اشک آور و پرتابه. در پاسخ به حوادث در تظاهرات اخیر این لایحه ماموران اجرای قانون از تیراندازی گلوله های لاستیکی یکسره به یک جمعیت و ممنوع با هدف قرار دادن لاستیک گلوله در سر کسی نیم تنه و یا به عقب. آن را نیز ممنوع کرده است و با استفاده از گاز اشک آور بدون هشدار در جمعیت و به مردم زمان و یک مسیر برای پراکنده کردن.
• دادستان کل پرونده های حقوقی علیه بد ادارات پلیس. اجازه دادستان به پرونده های حقوقی به زور بد ادارات پلیس به تغییر و به اتهامات جنایی علیه افسران برای نقض پست استاندارد.

حتی بیشتر شگفت انگیز از دامنه این تغییر سیاست است خرید از جمهوری خواهان — این لایحه به صورت قاطع حمایت هر دو حزب — و اجرای قانون شدند.

شاهد این نظر از کلرادو برادرانه منظور از پلیس جمهور استیو شولتز: "به عنوان مشکل این فرآیند قانون گذاری شده است ما واقعا اعتقاد داریم این است که ما بهتر است. ما همچنین می دانیم که این همکاری مکالمات باید اتفاق می افتد قبل از جورج فلوید مرگ غم انگیز. ما متعهد به نگه داشتن خطوط ارتباطی بین سازمان های اجرای قانون در جوامع ما در خدمت و قانونگذاران به طوری که ما می تواند همچنان به همکاری با یکدیگر و ایجاد تغییرات لازم قبل از بحران بوجود می آیند."

و این از Broomfield رئیس پلیس Gary Creager که در حال حاضر صندلی کلرادو Association of Chiefs of Police: "همکاری میان قانونگذاران طرفداران و سایر ذینفعان به کار با هم در سیاست ضروری است. از همان آغاز ما متعهد به قصد این پیشنهاد. بسیاری از سیاست های موجود در سنا لایحه 217 در حال حاضر در محل در سطح محلی اما ما خوشحالیم که قانونی برای حمایت از تغییراتی که در اجرای قانون می تواند پیاده سازی یکنواخت در سطح ایالت. ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با جوامع ما و مقننه برای اطمینان از پلیس در کلرادو است شفاف و عادلانه است."

فشار برای ضد اخراج قانون آغاز شده قوی همه فن حریف با حمایت گروه تماس برای اجاره یخ در اواخر ماه مارس اندکی پس از پلیس صادر اقامت در خانه سفارش برای دولت; یکی از برجسته اجاره-اعتصاب سازمان خواست هواداران برای شرکت در پر سر و صدا در خانه تظاهرات فریاد کوبیدن گلدان و تابه, بوق ماشین شاخ و با استفاده از هر روش دیگر که مقامات به توجه به گرفتاری خود را.

اما بر خلاف تظاهرات برای پایان دادن به خشونت های پلیس این تلاش موفق به گرفتن با مردم ، و در پایان پیشنهاد سناتور جولی گونزالس به گسترش اخراج مهلت قانونی از طریق اکتبر سقوط کرد.

به عنوان Zach نویمان رئیس COVID-19 اخراج دفاع پروژه توضیح می دهد که از طریق ایمیل: "در پایان به اندازه کافی وجود ندارد رای دموکرات در ایالت کلرادو در مجلس سنا به آن منتقل می شود. آن را تعجب آور بود: ما با صدور نامه ای خواستار یک فرمت از مهلت قانونی و تقریبا همه دموکرات ها در مجلس سنا دولت و مجلس آن را امضا همراه با اعضای شورای شهر از سراسر کشور و دولت خزانه دار دیو جوان و وزیر خارجه ینا Griswold. تنها تعداد بسیار کمی از دموکرات ها حاضر به صحبت کردن و یا اقدام در این موضوع است."

مدت کوتاهی پس از گونزالس لایحه درگذشت, پلیس با صدور یک فرمان اجرایی جدید در مورد اخراج, اما آن را به سختی به یک فرمت از ممنوعیت. در اینجا اصلی آن دستورات:

A. I به طور موقت به حالت تعلیق درآورد [اساسنامه] نیاز به صاحبخانه به ارائه مستاجران ده (10) روز' اطلاع از هر گونه پیش فرض برای عدم پرداخت اجاره که در طی آن زمان مستاجر فرصت درمان به طور پیش فرض. صاحبخانه باید ارائه مستاجر با سی (30) روز' اطلاع از هر گونه پیش فرض برای عدم پرداخت قبل از شروع و یا تشکیل پرونده اقدام برای ورود اجباری و حکم ادامه توقیف. از جمله 30 روز متوجه ممکن است فراتر از انقضای این فرمان اجرایی. در طول این سی (30) روز مستاجران باید این فرصت را برای درمان هر گونه پیش فرض برای دلیل عدم پرداخت هزینه.
B. I مستقیم مدیر اجرایی DOLA به کار با صاحبخانه برای پیاده سازی این مدل اجاره بازپرداخت توافق ایجاد شده توسط DOLA برای کمک به افرادی که قادر به پرداخت اجاره به این دلیل که آنها شده اند تحت تاثیر مشکلات مالی با توجه به COVID-19.
C. صاحبخانه و وام دهندگان از شارژ ممنوع هر گونه هزینه های اواخر و یا جریمه برای هر گونه نقض شرایط اجاره نامه یا قرارداد اجاره به علت عدم پرداخت هزینه هایی که متحمل شده بودند از مه 1 سال 2020 تا ژوئن 13 سال 2020 است.
D. هیچ چیز در این فرمان اجرایی باید به عنوان تسکین فرد از تعهد خود را به وام مسکن یا اجاره پرداخت.

نویمان را: "گسترش توجه دوره از سی روز به ده روز کمک خواهد کرد که خرید برخی از مردم زمان. اما برای کسانی که در حال حاضر شده است در برابر و بسیاری از کسانی که در حال حاضر دریافت مطالبات این حکم اجرایی خواهد شد و نه جلوگیری از آنها را از خارج از خانه های خود. علاوه بر این کسانی که زندگی در خواص تحت پوشش مراقبت عمل توقف را شروع اخراج رسیدگی تا اواخر ماه ژوئیه است."

با اینحال او تصدیق میکند که ذرات از او مهلت قانونی پایان "شده است ، من درخواست مشتریان...که نمی افتد تحت فرمان اجرایی به اجازه دهید آنها را می دانم که آنها نیاز به حرکت در خارج از خانه خود در این هفته. برخی از این وجوه را به یک متل دیگران خواهد بود عنوان برای پناهگاه بی خانمان. من فکر می کنم خطر بزرگتر است و بعد از آن در تابستان است. تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد جابجایی توده بدون پسوند فدرال افزایش بیمه بیکاری و یا دراماتیک و بازگشت سریع به حالت عادی فعالیت های اقتصادی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن